Νέος υπάλληλος – Τα 5 μυστικά της Google για να εξασφαλίσει η εταιρία ότι θα «πάει μπροστά»
H Google μετά από έρευνες και πειράματα κατέληξε σε μια λίστα με πέντε συμβουλές για τους νέους υπαλλήλους
Σε μια εταιρία πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η ταχύτητα που οι νέοι υπάλληλοι προσαρμόζονται στο εργασιακό περιβάλλον και αποκτούν την ικανότητα να αποδώσουν στο 100% των δυνατοτήτων τους. Κάποιοι εγκλιματίζονται πιο γρήγορα από άλλους και η Google ερεύνησε το γιατί.
Το «κλειδί» για γρήγορη προσαρμογή ωστόσο δεν το κρατά ο υπάλληλος αλλά ο διευθυντής που με πέντε απλά βήματα μπορεί να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, όπως αναφέρει το inc.com που δημοσιεύει τη λίστα της Google.
Έτσι η Google έστειλε τη λίστα στους διευθυντές που υποδέχονται ένα νέο μέλος στην ομάδα τους.
- Φροντίστε ο νέος υπάλληλος να βρει έναν συνάδελφο «φίλο» στην ομάδα
- Βοηθήστε τον νέο υπάλληλο να αποκτήσει κοινωνικό δίκτυο
- Για το πρώτο εξάμηνο, φροντίστε να έχετε συναντήσεις μαζί του κάθε μήνα για να βλέπετε μαζί την πρόοδό του
- Ενθαρρύνετε τον ανοικτό διάλογο
- Συναντήστε τον νέο υπάλληλο την πρώτη του μέρα στη δουλειά
Όπως έδειξε η έρευνα οι διευθυντές που ακολούθησαν τα πέντε αυτά απλά βήματα κατάφεραν να έχουν εργαζόμενους στην ομάδα τους που προσαρμόστηκαν κατά 25% γρηγορότερα.
Τι να πείτε την πρώτη ημέρα ενός νέου υπαλλήλου
Ένας νέος εργαζόμενος θα πρέπει να γνωρίζει όχι μόνο τι θα κάνει, αλλά επίσης γιατί θα το κάνει.
1. Περιγράψτε πώς η δουλειά του δημιουργεί αξία.
Εξηγήστε πώς η δουλειά του βοηθά άμεσα την επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δημιουργήστε μια σαφή και άμεση σύνδεση μεταξύ των ενεργειών του και του κύριου σκοπού της εταιρείας.
2. Δώστε ένα σχεδιάγραμμα με όσους απευθύνεται εντός και εκτός εταιρείας
Αφιερώστε χρόνο να εξηγήσετε πώς ο υπάλληλος θα αναδείξει την επιχείρηση ενώ εξυπηρετεί πελάτες του. Μην υποθέσετε ότι οι νέοι υπάλληλοι θα το καταλάβουν μόνοι τους. Βοηθήστε τον πρακτικά να αρχίσει να δημιουργεί ένα κοινωνικό δίκτυο.
3. Βάλτε βραχυπρόθεσμους στόχους και ανοίξτε ένα κανάλι διαλόγου.
Στην αρχή, οι στόχοι πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο βραχυπρόθεσμοι προκειμένου ο υπάλληλος να χτίσει ένα momentum και να αντιληφθεί ότι προχωρά.
4. Ανακεφαλαιώστε γιατί προσελήφθη το συγκεκριμένο άτομο.
Αφιερώστε χρόνο για να πείτε στους νέους υπαλλήλους γιατί προσλήφθηκαν. Όχι μόνο για να καλύψει ένα κενό ή μια ανάγκη αλλά λόγω συγκεκριμένων δεξιοτήτων, εμπειρίας, νοοτροπίας και εργασιακής ηθικής που φέρνει στην ομάδα. Και πώς ανυπομονείτε για τη διαφορά που θα κάνουν αυτές οι ικανότητές του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις