Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Παιχνίδια για μεγάλους, η νέα χρυσοφόρος αγορά για τις εταιρείες παιχνιδιών

Παιχνίδια για μεγάλους, η νέα χρυσοφόρος αγορά για τις εταιρείες παιχνιδιών

H πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα αύξησαν κάθετα τη ζήτηση και από ενήλικες για παιχνίδια, από επιτραπέζια και παζλ έως συλλεκτικά μοντέλα, γεγονός που πλέον λαμβάνουν σοβαρά υπόψη στους σχεδιασμούς τους οι διεθνείς εταιρείες του κλάδου

Όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους, έχουν βάλει στο στόχαστρο τους οι μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών εν όψει των Χριστουγέννων, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές που έφερε η πανδημία.

Τα περιοριστικά μέτρα που «έκλεισαν» τον κόσμο στο σπίτι, έστρεψαν και τους μεγάλους σε ψυχαγωγικά παιχνίδια, από παζλ και επιτραπέζια έως παιχνιδομηχανές αλλά και συλλεκτικά παιχνίδια, όπως και στον μοντελισμό.

Τα παιχνίδια αυτά πρόσφεραν ψυχαγωγία, αλλά και στιγμές χαράς κόντρα στο βαρύ κλίμα των ημερών και δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν και συνέχισαν να αυξάνονται μέχρι και σήμερα.

Η ενδυνάμωση της συγκεκριμένης αγοράς είναι κάτι που λαμβάνουν πλέον σοβαρά υπόψη οι διεθνείς εταιρείες του κλάδου, όπως η Playmobil και η Lego, στους σχεδιασμούς τους, ειδικά δε, εν όψει της εορταστικής περιόδου.

Για παράδειγμα, η Playmobil μαζί με τα συνηθισμένα παιχνίδια της για τα παιδιά, λανσάρει και ένα συλλεκτικό μοντέλο του U.S.S Enterprise, του γνωστού διαστημικού σκάφους του Star Trek, αξίας άνω των 500 ευρώ. To μοντέλο, που περιλαμβάνει διάφορες φιγούρες και ηχητικά εφέ, θα μπορεί να κρεμαστεί από το ταβάνι και προφανώς έχει σχεδιαστεί για να το θαυμάζουν και όχι για να παίζουν μαζί του.

Ειδικά στη Βρετανία η αγορά των λεγόμενων «kidults» θεωρείται ραγδαία αναπτυσσόμενη και υπολογίζεται ότι αναλογεί στο 29% της ύψους 3,3 δισ. στερλίνων αγοράς παιχνιδιών της χώρας. Η αύξηση των ενήλικων αγοραστών παιχνιδιών είχε αρχίσει να ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια, όμως εκτινάχθηκε με την έναρξη των περιοριστικών μέτρων, μια τάση που συνεχίζεται μέχρι και τώρα με τις πωλήσεις για το πρώτο μισό του έτους να κινούνται κατά 14% υψηλότερα σε σχέση με το 2019.

Μεταξύ των ενηλίκων οι περισσότεροι αγοραστές (σχεδόν το 40%) είναι άνδρες, μεταξύ 20 και 25 ετών.

Σημειωτέον δε, πως οι τιμές για τα παιχνίδια αυτά είναι σαφώς υψηλότερες σε σχέση με τα συνηθισμένα παιδικά παιχνίδια, με μέσο όρο τιμής που αρχίζει από τα 18-19 ευρώ και ανεβαίνει σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ, καθώς έχουν άλλη ποιότητα κατασκευής απευθυνόμενα σε ένα πιο απαιτητικό κοινό.

Στο κοινό αυτό απευθύνονται και τα μοντέλα που δημιουργούνται με πρότυπο ταινίες και χαρακτήρες διάσημων blockbuster όπως τα Star Wars και οι χαρακτήρες της Marvel. Η αμερικανική Hasbro δημιούργησε, ειδικά για τα Χριστούγεννα, μια νέα σειρά χαρακτήρων των θρυλικών Ghostbusters, αλλά και φιγούρες του Loki της Marvel.

Μπαίνοντας στον… χορό η Bachman Europe δημιούργησε μια νέα σειρά μοντέλων (φιγούρες και αεροσκάφη) βασισμένων στους θρυλικούς χαρακτήρες των τηλεοπτικών Thunderbirds της δεκαετίας του ’60, ενώ για τους φίλους της Barbie ετοιμάζεται μια νέα καλαίσθητη σειρά βασισμένη σε ιστορικές φιγούρες, όπως η Φλόρενς Νάιτινγκεϊλ.

Η Lego, που ήδη από τις ταινίες της διαπίστωσε πως το ενήλικο κοινό είναι εξίσου ισχυρό με το παιδικό, ετοιμάζει επίσης ολόκληρες σειρές από τα διάσημα τουβλάκια της, που θα απευθύνονται αποκλειστικά στους μεγάλους της φίλους.

Ήδη τα πρώτα σετ του Τιτανικού, με 9.000 κομμάτια που δημιουργούν ένα ακριβές αντίγραφο του μοιραίου πλοίου μήκους 1,3 μέτρων, ξεπούλησαν παρά την «τσουχτερή» τιμή που ξεπερνά τα 600 ευρώ και με τη λίστα αναμονής για νέες παραγγελίες να αυξάνεται καθημερινά.

Και μέσα στο μήνα θα βγει στην κυκλοφορία και ένα συλλεκτικό όχημα-όπλο (At-At walker) των Star Wars, η αξία του οποίου υπολογίζεται πως θα πλησιάζει τα 900 ευρώ.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Το «όραμα» του Μακρόν για το μέλλον της Ευρώπης – Η έκθεση Ντράγκι και οι «πρωταθλητές»

Τι ανέφερε στο Κολλέγιο της Γαλλίας ο Μακρόν αναφορικά με ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα – Η ανάγκη για ατζέντα απλούστευσης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024