BMW Σειρά 8 Gran Coupe: Ανανέωση κορυφής
Η ανανεωμένη εκδοχή του επιβλητικού coupe διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα δοκιμών πριν την επίσημη πρεμιέρα της που αναμένεται το 2022
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
- Ο εφιάλτης των Χριστουγέννων: Πέντε διάσημοι που σιχαίνονται τις γιορτές που αγαπούν όλοι
Φωτογραφίες: Automedia
Το επιμελές καμουφλάζ που καλύπτει την καθ΄όλα αναγνωρίσιμης Σειράς 8 Gran Coupe δείχνει που έριξαν το βάρος οι σχεδιαστές της BMW κατά τη διαδικασία ανανέωσης, ενός από τα νεότερα μοντέλα τους.
Προφανώς λοιπόν η βελτιωμένη εκδοχή του επιβλητικού τετράθυρου coupe διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα μπροστά ενώ πίσω, μια προσεκτική παρατήρηση φώτα σε μοτίβο που θυμίζουν την Σειρά 4 και ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό της, ωστόσο και εκεί οι αλλαγές, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη διάταξη και το μέγεθος των οθονών δεν θα είναι σημαντικές. Για την ακρίβεια, το δίπτυχο της οθόνης 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και των 10,25 ιντσών για το infotainment αναμένεται να παραμείνει ως έχει. Αυτό που θα αλλάξει είναι το λογισμικό καθώς αμφότερες θα επωφεληθούν από τις νέες λειτουργίες και δυνατότητες του τελευταίου iDrive το οποίο σημειωτέον θα επιδέχεται και over the air updates.
Ανέπαφη θα παραμείνει και η γκάμα κινητήρων με τον straight six των 3,0 λίτρων, ισχύος 333 ίππων να εφοδιάζει την έκδοση 840i, έναν ίδιας χωρητικότητας diesel με απόδοση 340 ίππων να βρίσκει «διέξοδο» στην 840d και την κορυφαία έκδοση M850i να επωφελείται από V8 4,4 λίτρων, εξασφαλίζοντας 530 ίππους.
Ως συνήθως και οι τρεις κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ θα είναι διαθέσιμοι σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις. Εξαίρεση αποτελεί η κορυφαία έκδοση η οποία θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Αυτό που προς το παρόν παραμένει μυστήριο είναι κατά πόσο η BMW θα εντάξει τελικά στο οπλοστάσιο της 8άρας ένα εναλλακτικό σύνολο στο πλαίσιο της επικείμενης ανανέωσής της. Σε κάθε περίπτωση η τεχνολογία υπάρχει ήδη καθώς η Σειρά 8 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, δηλαδή στην ίδια με την Χ5 η οποία ως γνωστό περιλαμβάνει στις τάξεις της την plug-in υβριδική έκδοση xDrive45e η οποία προσφέρει ισχύ 394 ίππων, 600 Nm ροπής και ταυτόχρονα εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 39-47 γρ./χλμ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο σύνολο θα μπορούσε κάλλιστα να εφοδιάζει και τη Σειρά 8 Gran Coupe, έστω και αν η συγκεκριμένη plug-in υβριδική έκδοση αποτελέσει την μοναδική ηλεκτρική «εναλλακτική» στην γκάμα της Σειράς 8 συνολικά μιας και ο λίγο διαφορετικός προσανατολισμός και οι μικρότεροι χώροι της «απλής» Coupe έκδοσης ίσως αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για την υιοθέτηση ενός ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συνόλου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις