Μazda CX-50: Aμερικανός υπήκοος
…με ευρωπαϊκές προεκτάσεις καθώς η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει δύο μικρότερα SUV για την γηραιά ήπειρο τα οποία θα μιμηθούν αρκετά από τα σχεδιαστικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά του CX-50
H ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει μια πλειάδα νέων SUV τα οποία αναμένονται έως το 2023 στοχεύοντας σε διαφορετικά γεωγραφικά μήκη και πλάτη. Το CX-50 είναι το πρώτο της σειράς και πρόκειται να κατευθυνθεί στην αμερικανική ήπειρο χωρίς να υπάρχουν προοπτικές να διατεθεί στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί, το νέο SUV είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από το ήδη γνωστό CX-5 και βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με τα Mazda 3 και CX-30.
Αν και τα δύο παραπάνω SUV είναι διαθέσιμα με κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, στην περίπτωση του CX-50 θα χρησιμοποιηθεί προς το παρόν ο 2,5 λίτρων βενζινοκινητήρας Skyactiv-G με σύστημα ανάφλεξης μέσω ελεγχόμενης συμπίεσης ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος, αμφότερες σε συνδυασμό με τετρακίνηση.
Εκτός από την τετρακίνηση, το CX-50 θα προσφέρει μια σειρά προγραμμάτων οδήγησης που θα ευνοούν την κίνηση σε εκτός ασφάλτου διαδρομές. Υπό το ίδιο off-road σκεπτικό εξάλλου, δείχνει να έχει σμιλευτεί και η συνολική εικόνα του ιαπωνικού SUV που αν και φέρει όλα τα αναγνωρίσιμα στοιχεία του σχεδιαστικού κώδικα Kodo, είναι προφανώς πιο επιθετική σε σχέση με τα υπόλοιπα γνωστά SUV του ιάπωνα κατασκευαστή.
Εκ των έσω, το νέο SUV δείχνει να υπακούει στη γνωστή λιτή προσέγγιση των Mazda με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να αντλεί την έμπνευσή του από τον κόσμο των δύο τροχών και των αεροσκαφών, και την κεντρική οθόνη του infotainment να είναι διαχειρίσιμη, ως συνήθως, μέσω του περιστροφικού επιλογέα στην κεντρική κονσόλα. Να σημειωθεί ωστόσο ότι στα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του συμπεριλαμβάνεται και πανοραμική ηλιοροφή.
Παρόλο που το CX-50 δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, είναι το πρώτο από μια σειρά SUV που η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει για την επόμενη διετία και τα οποία θα έχουν και ευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Αναλυτικά όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, αρχικά η Mazda ετοιμάζει την range-extender έκδοση του ηλεκτροκίνητου MX-30 η οποία θα διαθέτει έναν επικουρικό κινητήρα βενζίνης που θα λειτουργεί ως γεννήτρια, αναλαμβάνοντας την φόρτιση των μπαταριών ενώ θα ακολουθήσουν τα καινούρια CX-60 και CX-80.
Το πρώτο θα πάρει την μορφή ενός μεγάλου πενταθέσιου SUV ενώ το CX-80 θα είναι επταθέσιο. Αμφότερα θα έχουν ως αφετηρία μια κοινή ευέλικτη πλατφόρμα η οποία θα φιλοξενεί κινητήρες βενζίνης και diesel συνδυαστικά με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt. Φυσικά, στο μέλλον δεν αποκλείεται να υπάρξουν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες
- Αντετοκούνμπο: «Τα χρήματα έφυγαν ήδη, πρέπει να πάρω δώρο στη σύζυγο και τα τρία παιδιά μου»
- Το δώρο που θέλει κάθε gamer
- «Έχω σταματήσει να τρώω» – Η Λίλι Άλεν δεν είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση
- Ένα μανιφέστο ενάντια στην ασφάλεια
- Ρωσία: Συνελήφθη ο δράστης της δολοφονίας του Κιρίλοφ – «Παραδέχτηκε ότι στρατολογήθηκε από την ουκρανική SBU»
- Στον νέο ρόλο της Τουρκίας δεν μπορούμε να απαντάμε με κλισέ