Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Maybach GLS: Στην λαμπερή πλευρά της αυτοκίνησης

Mercedes-Maybach GLS: Στην λαμπερή πλευρά της αυτοκίνησης

To κορυφαίο SUV της γερμανικής φίρμας προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στην υπερπολυτελή έκδοση με την υπογραφή της Maybach

Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα εξελίσσει τη νέα ενσάρκωση του επιβλητικότερου από πλευράς πολυτέλειας SUV της η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην υπερπολυτελή Maybach εκδοχή της.

Από σχεδιαστικής πλευράς, οι αλλαγές θα είναι περιορισμένες με το θηριώδες SUV να διατηρεί ανέπαφη την όψη του η οποία φέρει την διακριτή υπογραφή της Maybach η οποία μεταφράζεται στην χαρακτηριστική γρίλια με τα κάθετα στοιχεία από γυαλιστερό χρώμιο. Το λαμπερό μέταλλο συνεχίζει και στις εισαγωγές αέρα, στα προστατευτικά, στο περίγραμμα των παραθύρων αλλά και στα μαρσπιέ ενώ την γυαλιστερή εικόνα συμπληρώνουν οι 22 ιντσών εξίσου απαστράπτουσες ζάντες.

Αλλαγές δεν δείχνουν να υπάρχουν ούτε στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που σε κάθε περίπτωση θα ενσωματώσουν την τελευταία τεχνολογία που έχει να επιδείξει η Mercedes σε όρους φωτισμού.

Αντίθετα, στο πίσω τμήμα οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας έχουν προφανώς παρέμβει, διαφοροποιώντας το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και της θύρας αποσκευών όπως αφήνει να εννοηθεί το καμουφλάζ. Κατά τα άλλα το glossy μοτίβο συνεχίζει και στην πίσω όψη όπου τα προστατευτικά και η λεπτομέρεια που συνδέει τους ανακλαστήρες ενδίδουν επίσης στη γοητεία του χρωμίου.

Μεγαλύτερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου αν και είναι εξαιρετικά απίθανο η GLS να υιοθετήσει το δίδυμο οθονών που είδαμε στην S-Class, δεδομένα θα αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του χάρη σε μια αναβάθμιση λογισμικού. Έτσι, αν και η διάταξη των οθονών δεν πρόκειται να αλλάξει, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα υιοθετήσει την 3D απεικόνιση όπως στην S-Class ενώ σημαντικά βελτιωμένη προδιαγράφεται η λειτουργικότητα του ψηφιακού βοηθού που ενεργοποιείται με την εντολή «Hey Mercedes».

Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία που να αφορούν τον κινητήρα ο οποίος θα εξακολουθήσει να είναι ο twin-turbo V8 με την υπογραφή της AMG σε ήπια υβριδική εκδοχή με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου το συγκεκριμένο σύνολο αποδίδει 558 ίππους και 730 Nm ροπής, μεγέθη που με δεδομένες τα «περιθώρια» που αφήνει ο κινητήρας δεν αποκλείεται να αυξηθούν.

Must in

Κύριε Λανουά πως το λένε στα γαλλικά; Ποτέ ξανά τον Ολυμπιακό, Παπαπέτρου και Τσέτσιλας (vid)

Όσα συνέβησαν απόψε στο Φάληρο με VAR (Παπαπέτρου) και AVAR (Τσέτσιλας) δημιουργούν δεδικασμένο. Και…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο