Porsche Taycan GTS και GTS Sport Turismo: Στην σπορ διάσταση της ηλεκτροκίνησης
H γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της Taycan με μια νέα, σπορ έκδοση η οποία υιοθετεί τα διακριτικά GTS και θα είναι διαθέσιμη στην τετράθυρη και στην πρακτικότερη παραλλαγή του μοντέλου η οποία στην προκειμένη περίπτωση ονομάζεται Sport Turismo
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
H Porsche αποκάλυψε από την έκθεση του Los Angeles μια νέα έκδοση της Taycan η οποία φιλοδοξεί να προσφέρει μια πιο σπορ και συμμετοχική εμπειρία στον οδηγό της.
Η έκδοση GTS, όπως ονομάζεται θα διατεθεί στην τετράθυρη εκδοχή αμαξώματος του μοντέλου αλλά και σε μια πρακτικότερη η οποία ονομάζεται Sport Turismo.
Σε αντιδιαστολή με την ήδη γνωστή πιο περιπετειώδους χαρακτήρα, έκδοση Cross Turismo, η νέα Sport Turismo GTS προσφέρει αντίστοιχη πρακτικότητα (έως 1.200 λίτρα) χωρίς όμως να διαθέτει μια αναλόγως αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά των νέων εκδόσεων, τόσο η τετράθυρη όσο και η Sport Turismo προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 598 ίππων και 850 Nm ροπής στη λειτουργία overboost ενώ διαθέτουν σύστημα launch control το οποίο συμβάλλει και αυτό στην ολοκλήρωση της διαδικασίας επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και για τις δύο εκδόσεις. Η μέγιστη ταχύτητά τους διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.
Οι GTS διαθέτουν, όπως είναι αναμενόμενο, εξαρχής τις βελτιώσεις που εφάρμοσε η Porsche στις ήδη γνωστές εκδόσεις της Taycan με στόχο την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας , στοιχείο που στην περίπτωση των νέων εκδόσεων, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 504 χλμ. Η μπαταρία απόδοσης 93,4 kWh διαθέτει κύκλωμα που της επιτρέπει την επαναφόρτιση σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος 270 kW κάτι που συνεπάγεται ότι χρειάζονται μόλις πέντε λεπτά για να αναπληρωθεί η ενέργεια που ισοδυναμεί σε 100 χλμ. διαδρομής.
Στον εξοπλισμό των GTS ανήκει επίσης το Porsche Adaptive Suspension Management που συνοδεύει την ενεργή αερανάρτηση η οποία αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού. Στις προαιρετικές επιλογές περιλαμβάνεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο, όπως τονίζεται, στην περίπτωση των GTS έχει διαφορετική ρύθμιση η οποία ευνοεί την σπορ οδήγηση.
Εξωτερικά, οι νέες εκδόσεις ξεχωρίζουν από ορισμένες πιο σκούρες λεπτομέρειες που παρεπιδημούν στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό που επενδύεται με τις σπορ ύφους Race-Rex υφάνσεις. Επίσης, η Porsche έχει φροντίσει να παραλλάξει και τον ηλεκτρικό ήχο των GTS ο οποίος αποκτά και αυτός μια πιο σπορ χροιά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις