Fisker Ocean: Ηλεκτρισμός εξ Αμερικής
Μετά από πάμπολλες επίσημες και ανεπίσημες εμφανίσεις, η Fisker αποκαλύπτει από την έκθεση του Los Angeles την έκδοση παραγωγής του Ocean το οποίο όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα διατεθεί και στην Ευρώπη
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Μετά από πάμπολλες επίσημες και ανεπίσημες εμφανίσεις, η Fisker αποκαλύπτει από την έκθεση του Los Angeles την έκδοση παραγωγής του Ocean το οποίο όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα διατεθεί και στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το μοντέλο θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις ισχύος με απόδοση 275, 540 και 550 ίππων. Η πρώτη, Sport υπόσχεται επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα η δεύτερη, Ultra η οποία είναι τετρακίνητη μειώνει τον χρόνο σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η τρίτη Extreme σε 3,6 δευτερόλεπτα μέγεθος το οποίο ο επικεφαλής της αμερικανικής φίρμας, Henrik Fisker χαρακτηρίζει «καλύτερο από Ferrari».
Μια ιδιαιτερότητα του μοντέλου είναι ότι η Fisker χρησιμοποιεί διαφορετικής χημικής σύστασης μπαταρίες για τη βασική και τις υπόλοιπες εκδόσεις προκειμένου να καταστήσει όσο το δυνατόν πιο προσιτή την πρώτη η οποία αξιοποιεί συστοιχίες λιθίου φωσφορικού άλατος.
Οι Ultra και Extreme, αντιθέτως χρησιμοποιούν μπαταρίες μαγγανίου κοβαλτίου καθώς η Fisker αναζητά τον ιδανικό συνδυασμό ανάμεσα σε προσιτότητα, επίπεδα αυτονομίας και επιδόσεις για το ηλεκτρικό μοντέλο της. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σαφή στοιχεία για την απόδοση της δεύτερης μπαταρίας η αμερικανική φίρμα υποστηρίζει ότι η μπαταρία έχει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση που ξεπερνά τις 80 kWh. Η αυτονομία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί ωστόσο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα κινηθεί ανάμεσα σε 450 και 500 χλμ. αναλόγως την έκδοση.
Πλην των όσων έχουν γίνει γνωστά κατά το πρόσφατο παρελθόν, αξίζει να σημειωθεί ότι το μήκους 4,78 μ. ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα διαθέτει φωτοβολταϊκά στην πανοραμική ηλιοροφή του τα οποία σε ετήσια βάση μπορούν να αποφέρουν έως και 3.200 χλμ. αυτονομίας με την προϋπόθεση ηλιόλουστων συνθηκών.
Στα ιδιαίτερα στοιχεία που αναμένεται να τραβήξουν την προσοχή συγκαταλέγεται επίσης και μια κινούμενη κεντρική οθόνη 17,1 ιντσών η οποία, εν κινήσει είναι κάθετη και προβάλλει τις συνήθεις ενδείξεις ενός τυπικού infotainment αλλά σε στάση μπορεί να περιστραφεί σε γωνία 90 μοιρών και να μετατραπεί σε οθόνη ψυχαγωγίας.
Φυσικά, όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς το infotainment επιδέχεται αυτόματες αναβαθμίσεις. Στο ίδιο μοτίβο εντυπωσιασμού και αμερικανικής καινοτομίας, το Ocean διαθέτει μια λειτουργία η οποία ονομάζεται California και η οποία ανοίγει τα πίσω παράθυρα, μικρά και μεγάλα, προσφέροντας μια πιο ευάερη αίσθηση.
Η παραγωγή του για την Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει σε ακριβώς ένα χρόνο από σήμερα καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε αντίστροφη μέτρηση 365 ημερών και θα φιλοξενείται στο εργοστάσιο της Magna Steyr σε αυστριακό έδαφος. Στις ΗΠΑ οι τιμές του ξεκινούν από τα 37.500 δολάρια ενώ έχουν ήδη ανακοινωθεί οι τιμές του και για την Βρετανία με εφαλτήριο τις 32.490 στερλίνες (38.600 ευρώ).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις