Με γραφεία στη Ρωσία οι τεχνολογικοί κολοσσοί από 1η Ιανουαρίου 2022
Την 1η Ιουλίου ψηφίστηκε νόμος σύμφωνα με τον οποίο οι ξένες εταιρείες Διαδικτύου με καθημερινό κοινό άνω των 500 χιλιάδων χρηστών θα πρέπει να ανοίξουν εξουσιοδοτημένα γραφεία αντιπροσώπευσής τους στη Ρωσική Ομοσπονδία.
- Αποκάλυψη in: Έψαξαν τις κάμερες για το ύποπτο «φορτίο» της τραγωδίας στα Τέμπη προ …δύο ημερών
- Αναγκαία η άμεση παρέμβαση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη, λέει το ΠΑΣΟΚ
- Η «νέα ελίτ» στη Ρωσία – Από τα πολεμικά μέτωπα στην Ουκρανία, στην πολιτική σκηνή
- Σε ποια χώρα κάνουν θραύση τα κινέζικα αυτοκίνητα
Η ρωσική ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών (Roskomnadzor) ανακοίνωσε τον κατάλογο 13 ξένων εταιρειών τεχνολογίας που διαθέτουν 22 πηγές ενημέρωσης, οι ποίες πρέπει να ανοίξουν γραφεία αντιπροσώπευσης στη Ρωσία βάσει του νέου νόμου από την 1η Ιανουαρίου 2022.
Στο μητρώο των εταιρειών περιλαμβάνονται οι εταιρείες Google (με τις πλατφόρμες Google Play, YouTube, YouTube Music, Google Chat, Gmail), Apple (με τα iCloud, App Store, Apple Music), Meta Platforms (με τα Facebook, Instagram, WhatsApp), Twitter, TikTok, Telegram, Zoom, Viber, Spotify, Likeme Pte.Ltd. (με το Likee), Discord, Pinterest, Twitch.
Ο νόμος
Υπενθυμίζεται ότι την 1η Ιουλίου ψηφίστηκε ο νόμος «Περί δραστηριοτήτων ξένων οντοτήτων στο δίκτυο πληροφοριών και τηλεπικοινωνιών «Internet» στην επικράτεια της Ρωσικής Ομοσπονδίας», σύμφωνα με τον οποίο οι ξένες εταιρείες Διαδικτύου με καθημερινό κοινό άνω των 500 χιλιάδων χρηστών θα πρέπει να ανοίξουν εξουσιοδοτημένα γραφεία αντιπροσώπευσής τους στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Εκτός από την απαίτηση ίδρυσης υποκαταστήματος ή γραφείου αντιπροσωπείας του νομικού προσώπου στην Ρωσία από την 1η Ιανουαρίου 2022, ο νόμος επιβάλλει μια σειρά υποχρεώσεων στα ξένα νομικά πρόσωπα.
Για παράδειγμα, πρέπει να τοποθετήσουν στον ιστότοπό τους μια ηλεκτρονική μορφή αντίστροφης επικοινωνίας με τους Ρώσους χρήστες, να καταχωρίσουν έναν προσωπικό λογαριασμό στον ιστότοπο της Roskomnadzor για την αλληλεπίδραση με τις αρχές και να εγκαταστήσουν έναν συνιστώμενο μετρητή επισκεψιμότητας στην πληροφοριακή πηγή του (ο κατάλογος των συνιστώμενων μετρητών επισκεψιμότητας καθορίζεται από τη Roskomnadzor).
Οι εν λόγω ξένες εταιρίες υποχρεούνται επίσης να περιορίζουν την πρόσβαση σε πληροφορίες που παραβιάζουν τη ρωσική νομοθεσία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις