15 νέα concept οδηγούν την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Nissan
H ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει 15 αμιγώς ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα έως το 2030, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της η οποία θα αποτελείται κατά 75% από ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη από το 2026
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η Nissan ανακοίνωσε φιλόδοξα όσο και ευρέα σχέδια για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, σκοπεύοντας μέσα στην επόμενη πενταετία να επενδύσει δύο τρις γεν, (15 δισεκατομμύρια ευρώ) προκειμένου να υλοποιήσει τον στόχο της.
Σε αυτό το πλαίσιο η ιαπωνική φίρμα θα προσθέσει στην γκάμα της έως το 2030, 23 νέα μοντέλα με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία εκ των οποίων τα 15 θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των νέων μοντέλων, για την ακρίβεια τα 20 από αυτά αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στην επόμενη πενταετία.
Ήδη μάλιστα η Nissan αποκάλυψε υπό την μορφή concept cars τρία νέα ηλεκτροκίνητα, ένα crossover, ένα πολυμορφικό και ένα pickup τα οποία σταδιακά θα οδηγηθούν στην παραγωγή.
Εξάλλου, όπως έχει ανακοινωθεί, o στόχος των Ιαπώνων είναι έως το 2026, η γκάμα τους να αποτελείται από ηλεκτροκίνητα σε ποσοστό 75% στην Ευρώπη και κατά 55% στην Ιαπωνία.
Πλην όσων συνεπάγονται τα παραπάνω ποσοστά σε απόλυτους αριθμούς, αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα με την αύξηση των ηλεκτροκίνητων προτάσεων η Nissan θα μειώσει παράλληλα το κόστος της ηλεκτρικής τεχνολογίας, καθιστώντας την πιο προσβάσιμη στον μέσο καταναλωτή.
Ειδικότερα, η ιαπωνική φίρμα δεσμεύτηκε έως το 2028 μα μειώσει το κόστος των μπαταριών ιόντων λιθίου εισάγοντας παράλληλα μπαταρίες που δεν θα χρησιμοποιούν κοβάλτιο και που αναμένεται να μειώσουν το κόστος των συστοιχιών έως και κατά 65%.
Υπό το ίδιο σκεπτικό, η Nissan συνεχίζει την έρευνα και την εξέλιξη για μπαταρίες στερεού τύπου οι οποίες αναμένεται να περάσουν στην παραγωγή από το 2024 με στόχο την ευρεία χρήση τους από το 2028.
Οι συγκεκριμένης τεχνολογίας μπαταρίες, εκτός από το χαμηλότερο κόστος που αναμένεται να έχουν και το οποίο εκτιμάται σε περίπου 66 ευρώ/kWh απόδοσης, θα μειώνουν δραστικά τον χρόνο που απαιτείται για την επαναφόρτισή τους έως και κατά 1/3. Επίσης, όταν ξεκινήσει η ευρεία παραγωγή και η χρήση τους το κόστος του αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω έως και τα 56 ευρώ/kWh.
O απώτερος στόχος όλων των παραπάνω είναι η Nissan να μετατραπεί σε μια κλιματικά ουδέτερη αυτοκινητοβιομηχανία έως το 2030, κάτι που συνεπάγεται και την αναβάθμιση των βιομηχανικών της μονάδων.
«Με το Nissan Ambition 2030 θα οδηγηθούμε σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμού και νέων προηγμένων τεχνολογιών που θα μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων μας και θα προσφέρουν παράλληλα νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Θέλουμε να μετασχηματίσουμε την Nissan σε μια εταιρεία που θα λειτουργεί με όρους απόλυτης βιωσιμότητας και θα είναι πραγματικά χρήσιμη στους πελάτες της και την κοινωνία» ανέφερε στην σχετική ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της Nissan, Makoto Uchida σχετικά με τα νέα φιλόδοξα σχέδια της ιαπωνικής εταιρείας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις