Ο Οίκος Gucci – Η αμφιλεγόμενη ταινία εκτίναξε την ζήτηση των vintage ρούχων του ιταλικού οίκου
Μετά την πρεμιέρα οι θαυμαστές της ταινίας έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο
Από τότε που η ταινία Ο Οίκος Gucci (House of Gucci) βγήκε στους κινηματογράφους, υπήρξε σημαντική άνοδος στις πωλήσεις της Gucci, ειδικά στα vintage κομμάτια της μάρκας.
Σύμφωνα με την Wethrift, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει σημειωθεί αύξηση 270% στις αναζητήσεις για vintage κομμάτια της ιταλικής μάρκας πολυτελών ειδών από τότε που κυκλοφόρησε η ταινία. Επιπλέον, πολλοί ιστότοποι λιανικής έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση, συμπεριλαμβανομένου του Farfetch, το οποίο πρόσφατα γνώρισε μια απότομη αύξηση της τάξης του… 1500% των θαυμαστών που συμμετείχαν στην αναζήτηση, όπως αναφέρει το i-D.
Η Lady Gaga μπορεί να είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι θαυμαστές έχουν εμμονή με το vintage Gucci, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι υποδύεται τη σύζυγο του Maurizio Gucci, Patrizia Reggiani, τα χρόνια που προηγήθηκαν της δολοφονίας του το 1995. Ο σχεδιαστής κοστουμιών της ταινίας House of Gucci, Janty Yates, υπολόγισε ότι υπήρχαν κάπου μεταξύ 75 και 100 εμφανίσεις Gucci που χρησιμοποιήθηκαν κατά την παραγωγή αποκλειστικά για την Gaga.
Η άνοδος των πωλήσεων της Gucci σημειώθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Δανία, το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.
- Τροχαίο στις Σέρρες: Πέθανε ο 15χρονος οδηγός του οχήματος που προσέκρουσε σε κολώνα
- Ανδρουλάκης: Να επενδύσουμε στη βιωσιμότητα, την αειφορία και στις συνέργειες μεταξύ του τουρισμού
- Influencer συνομιλεί με σερβιτόρα που εργάζεται «μέσω» ρομπότ λόγω αναπηρίας
- Τι είπε ο Λάρκιν για τον Σλούκα: «Είναι αυτός ο δεύτερος καλύτερος παίκτης στην Euroleague;» (vid)
- Κασσελάκης: Κατέθεσε στεφάνι στον Γοργοπόταμο – «Η εθνική ομοψυχία είναι πάνω από όλα»
- «Δεν έχω κάνει καμία χειρουργική επέμβαση»- Η Πάρις Χίλτον αποκάλυψε την «πηγή» της νεότητάς της