Opel Astra Sports Tourer: H νέα πρακτική διάσταση
H γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της πρακτικότερης έκδοσης του νέου Astra το οποίο θα είναι διαθέσιμο εξαρχής με plug-in υβριδική τεχνολογία
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
To νέο Astra υποδέχεται στην γκάμα του την πρακτικότερη έκδοση του η οποία ακολουθεί τις ίδιες σχεδιαστικές και τεχνολογικές προδιαγραφές προσθέτοντας στην εξίσωση παραπάνω χρηστικότητα.
Όπως όλα τα νεότερα μοντέλα της Opel, η όψη της έκδοσης Sports Tourer φέρει το μοτίβο Vizor το οποίο ενσωματώνει τους αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και περιστοιχίζεται από αιχμηρής αισθητικής φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
To κρίσιμο στοιχείο της συγκεκριμένης έκδοσης, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχεται σε 608 λίτρα ή 1.634 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις υπολείπονται βέβαια σε σχέση με τα παραπάνω μεγέθη λόγω του χώρου που καταλαμβάνει η μπαταρία, προσφέροντας 548 και 1.574 λίτρα χωρητικότητας αντίστοιχα.
Στην περίπτωση των εκδόσεων βενζίνης και diesel, η Opel προσφέρει ως επιλογή το σύστημα Intelli-Space το οποίο προσφέρει ένα επιπλέον πλεονέκτημα χρηστικότητας καθώς έγκειται σε ένα κινούμενο δάπεδο στο πορτ μπαγκάζ που μπορεί να μεταβάλει τον χώρο τοποθετούμενο χαμηλά, ψηλά ακόμα και υπό γωνία 45 μοιρών. Επίσης σε περίπυωση που δεν απαιτείται η συνδρομή του, μπορεί να αφαιρεθεί.
Το εσωτερικό του Astra Sports Tourer μιμείται αυτό της hatchback έκδοσης διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment, αμφότερα με διαγώνιο 10,0 ιντσών. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το Pure Panel digital cockpit το οποίο ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto. To ίδιο ισχύει και για τα εργονομικά καθίσματα AGR τα οποία παρέχουν άνεση σε όλους τους επιβαίνοντες.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων θα είναι αντίστοιχη με την hatchback έκδοση περιλαμβάνοντας μοτέρ βενζίνης και diesel με ισχύ από 110 έως 130 ίππους. Αναλυτικότερα, θα υπάρχουν δύο εκδόσεις βενζίνης οι οποίες θα εφοδιάζονται με κινητήρα 1,2 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 110 και 130 ίππων και μία diesel με μοτέρ 1,5 λίτρου απόδοσης 130 ίππων.
Την γκάμα συμπληρώνουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες συνδυάζουν turbo κινητήρα 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 12,4 kWh αποδίδοντας 180 και 225 ίππους. H ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να κινηθεί σε 55 χλμ. όπως ισχύει και για την hatchback έκδοση αν και λίγο χαμηλότερο λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους της Sports Tourer έκδοσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις