Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πρόεδρος Siemens – Εως μέσα του 2022 θα συνεχιστεί το χάος στην εφοδιαστική αλυσίδα

Πρόεδρος Siemens – Εως μέσα του 2022 θα συνεχιστεί το χάος στην εφοδιαστική αλυσίδα

Οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν επί του παρόντος μεγάλες καθυστερήσεις σε προϊόντα και υλικά λόγω προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Τι δήλωσε ο πρόεδρος του γερμανικού ομίλου Siemens στο CNBC

Το χάος που επικρατεί στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα πιθανότατα θα συνεχιστεί μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, εκτιμά ο Τζιμ Σνέιμπ, πρόεδρος του γερμανικού ομίλου Siemens και της δανικής ναυτιλιακής εταιρείας Maersk.

Οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν επί του παρόντος μεγάλες καθυστερήσεις σε προϊόντα και υλικά λόγω προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Μιλώντας στο CNBC, ο Σνέιμπ τόνισε πως «αυτή τη στιγμή, έχουμε συμφόρηση κυρίως στη δυτική ακτή των ΗΠΑ, όπου τα λιμάνια είναι γεμάτα κοντέινερ».

Ενώ πολλές χώρες έχουν κλείσει για τους ταξιδιώτες σε διάφορες περιόδους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, οι αλυσίδες εφοδιασμού και οι θαλάσσιες οδοί μεταφοράς εμπορευμάτων έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό ανοιχτές.

Γιατί αυξήθηκε το εμπόριο αγαθών στην πανδημία

«Το εμπόριο αγαθών στην πραγματικότητα αυξήθηκε, δεν μειώθηκε», εξήγησε. «Υπήρξε μια σύντομη περίοδος που έκλεισαν τα εργοστάσια όταν μειώθηκαν οι όγκοι παραγωγής, αλλά από τα μέσα του 2020, η ζήτηση για φυσικά προϊόντα έχει αυξηθεί δραματικά».

Εξηγώντας γιατί το εμπόριο αγαθών στην πραγματικότητα αυξήθηκε, ο Σνέιμπ τόνισε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξοδεύουν τόσα πολλά πια για υπηρεσίες. «Δεν πηγαίνουμε τόσο πολύ σε εστιατόρια, δεν πηγαίνουμε σινεμά, δεν ταξιδεύουμε. Οι άνθρωποι είναι σπίτι και θέλουν να βελτιώσουν τα σπίτια τους».

Ένα από τα κύρια ζητήματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Siemens, είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί φορτηγών για να παραλάβουν εμπορευματοκιβώτια από τα λιμάνια.

Στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, η Maersk είχε 84 πλοία να περιμένουν κατά μέσο όρο 18 ημέρες για εκφόρτωση στα λιμάνια. «Αυτό αφαιρεί χωρητικότητα από τη ναυτιλιακή βιομηχανία αφού τα πλοία βρίσκονται εκεί σε αδράνεια», τόνισε ο Σνέιμπ.

«Υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και χαμηλότερη χωρητικότητα, όχι επειδή δεν έχουμε αρκετά πλοία, αλλά επειδή δεν πλέουν τα πλοία μας λόγω συμφόρησης», πρόσθεσε. «Πρέπει να το εξισορροπήσουμε. Πιστεύουμε ότι αυτό θα συμβεί κάπου στα μέσα του επόμενου έτους, αλλά ίσως όχι πριν», όπως εκτίμησε.

Σύμφωνα με τον Σνέιμπ, τα σημαντικά αντικείμενα που χρησιμοποιούνται σε τομείς όπως η υγειονομική περίθαλψη, μπορούν συχνά να εξυπηρετηθούν πιο γρήγορα όταν κριθεί πως αυτό είναι απαραίτητο. Αλλα προϊόντα, όπως οι ημιαγωγοί, γνωρίζουν ιδιαίτερη έλλειψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με αποτέλεσμα ορισμένες  αυτοκινητοβιομηχανίες να αποσύρουν εξαρτήματα από τα οχήματά τους, τα οποία εξαρτώνται από τους ημιαγωγούς, ενώ μεγάλες καθυστερήσεις σημειώνονται και σε προϊόντα του κλάδου τεχνολογίας.

Πηγή: ΟΤ

Must in

Τις ακριβότερες υπηρεσίες υγείας στην περιοχή έχει η Ελλάδα

Πληρώνουμε τουλάχιστον δυο φορές ακριβότερα τις 10 παθήσεις που συνδέονται με την παχυσαρκία σε σχέση με χώρες της περιοχής

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024