Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Χόγκεν – Ζήτησε διαφάνεια για να διορθωθούν τα social media

Χόγκεν – Ζήτησε διαφάνεια για να διορθωθούν τα social media

Η ίδια αποχώρησε από τη Facebook τον περασμένο Μάιο παίρνοντας μαζί της χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα, τα οποία στη συνέχεια διέρρευσε στην εφημερίδα Wall Street Journal.

Η πρώην product manager της Facebook (νυν Meta) και πλέον πληροφοριοδότης, Φράνσις Χόγκεν, δηλώνει ότι χρειάζεται διαφάνεια για να διορθωθούν οι «ασθένειες» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μιλώντας στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν ξεκαθάρισε πως θεωρεί ότι μία βαθύτερη έρευνα στο θέμα της απουσίας ελέγχου εκ μέρους του Facebook, ώστε να αποτρέψει την παραπληροφόρηση και την λεκτική κακοποίηση σε γλώσσες πέρα από τα αγγλικά, θα αφήσει το κοινό «ακόμη πιο σοκαρισμένο».

Αποχώρησε τον περασμένο Μάιο με χιλιάδες έγγραφα

Η ίδια αποχώρησε από την εταιρεία τον περασμένο Μάιο παίρνοντας μαζί της χιλιάδες εσωτερικά έγγραφα, τα οποία στη συνέχεια διέρρευσε στην εφημερίδα Wall Street Journal. Αυτό οδήγησε σε σειρά άρθρων τον Σεπτέμβριο στα οποία περιγραφόταν με κάθε λεπτομέρεια πως το Facebook γνώριζε ότι οι εφαρμογές του βοηθούσαν στο να διαδίδεται διχαστικός λόγος και ότι έβλαπτε την ψυχική υγεία ορισμένων νεότερων χρηστών της πλατφόρμας.

Επιπλέον, αποδείχθηκε, από τα έγγραφα που διέρρευσαν, ότι το Facebook γνώριζε ότι σε συγκεκριμένες χώρες διέθετε πολύ λίγους εργαζόμενους που γνώριζαν τις συγκεκριμένες γλώσσες ώστε να εντοπίζουν τις επίμαχες αναρτήσεις. Μάλιστα, η Χόγκεν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανέφερε ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα σε γλώσσα εκτός της αγγλικής, στην ουσία χρησιμοποιούν μία «ωμή και επικίνδυνη έκδοση του Facebook».

Στο συνέδριο Reuters Next η Χόγκεν υποστήριξε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να υποχρεωθεί να αποκαλύψει ποιες γλώσσες υποστηρίζονται από τα συστήματα ασφαλείας, διαφορετικά «το Facebook θα κάνει… το ελάχιστο για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο δημοσίων σχέσεων».

Η Χόγκεν υποστήριξε επίσης ότι η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης γνώριζε ότι θα έπρεπε να εισαγάγει την «στρατηγική τριβή» για να κάνει τους χρήστες να επιβραδύνουν πριν προχωρήσουν σε διαμοιρασμό των αναρτήσεών. Ένα τέτοιο μέτρο είναι η απαίτηση οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο πριν μπορέσουν να μοιραστούν το περιεχόμενο. Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία απέφευγε τη λήψη τέτοιου είδους μέτρων, που θα βοηθούσαν στην αποφυγή της παραπληροφόρησης, γιατί ήθελε να διατηρήσει τα έσοδά της.

Πηγή: ot.gr

Must in

Δύο χρόνια από τον θρίαμβο της Αργεντινής και του Μέσι στο Κατάρ (Vids)

Όταν η Αργεντινή του Λιονέλ Μέσι κατέκτησε τον κόσμο στον πιο συγκλονιστικό τελικό στην ιστορία των Μουντιάλ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο