Είναι πιθανό τα τελευταία χρόνια να έχετε παρατηρήσει τα «παράξενα» γιγάντια χρωματιστά κομμάτια στην πρώτη σελίδα των New York Times.

Το έργο του γραφίστα, Sho Shibuya, το έργο τέχνης επιπλέει κάπου ανάμεσα στα κολάζ του Ellsworth Kelly και τις στοχαστικές πινελιές του Lee Ufan.

Ο σχεδιαστής με έδρα τη Νέα Υόρκη είπε στη Vogue ότι η τέχνη ήταν ένας τρόπος για να διατηρηθεί «κάποιο είδος λογικής στην αρχή της πανδημίας», προσθέτοντας ότι συνεχίζει να τα δημιουργεί τώρα ως αποστολή «να διατηρήσει τις καθημερινές στιγμές».

Καθώς το Art Basel Miami πρόκειται να ξεκινήσει, ο οίκος Saint Laurent συμμετέχει με 55 από αυτούς τους πίνακες Sunrise from a Small Window για προβολή σε έναν νέο αιθέριο χώρο – γκαλερί στην άμμο της παραλίας του Μαϊάμι. Η ανατολή του ηλίου είναι το κέντρο της παράστασης, τόσο αισθητικά όσο και μεταφορικά. Ένας λεπτός, αλλά ισχυρός τρόπος με τον οποίο ο Shibuya και ο δημιουργικός διευθυντής του Saint Laurent, ο Anthony Vaccarello προσπάθησαν να αποτυπώσουν τη μετάβαση που επιδιώκει να κάνει ο κόσμος υπό το φως της πανδημίας.


Μπορείτε να επισκεφτείτε την έκθεση, η οποία θα διαρκέσει  έως τις 5 Δεκεμβρίου. Οι ώρες έναρξης είναι από την ανατολή έως τη δύση του ηλίου.