Κικίλιας – Πάνω από 75%-80% η πληρότητα των δημοφιλών χειμερινών προορισμών για τα Χριστούγεννα
Ο κ. Κικίλιας επισημαίνει επίσης την απόφαση του Υπουργείου Τουρισμού να ενισχύσει και να «φωτίσει» προορισμούς οι οποίοι είναι λιγότερο αναγνωρίσιμοι στις αγορές του εξωτερικού, με γνώμονα τον στρατηγικό στόχο για τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο.
- Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε μαθητής από την Πάτρα σε πενθήμερη - Του έδωσαν ποτό με ούρα και τον χτύπησαν
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
- Η Νικόλ Κίντμαν απαντά με «αγένεια» στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του Babygirl και διχάζει
- Τα ζώδια σήμερα: Το μάτι μου με κοίταγε
«Η χρονιά που ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες τόσο της κυβέρνησης όσο και της αγοράς. Ο στόχος του 50% του 2019 υπερκεράστηκε και από τα προβλεπόμενα έσοδα των 5-6 δισεκατομμυρίων ευρώ θα ξεπεράσουμε φέτος τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Το σαφές μήνυμα ασφάλειας και τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων που εξέπεμψε η χώρα μας και η ξεκάθαρη στρατηγική για το πότε, πού και πώς θα ανοίξουμε για τον τουρισμό, απέδωσε», δηλώνει στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
Όπως αναφέρει ο κ. Κικίλιας, «το θετικό αυτό προηγούμενο αποτελεί τη βάση για το 2022, χρονιά που σύμφωνα με τα πρώτα δείγματα που έχουμε από τις επαφές, συνεργασίες και πρωτοβουλίες μας, μπορεί να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό».
Ο υπουργός Τουρισμού αναγνωρίζει ότι το πλεόνασμα που δημιουργήθηκε δεν διαμοιράστηκε οριζόντια σε όλους τους τύπους των τουριστικών επιχειρήσεων. «Είναι γεγονός ότι τα ξενοδοχεία δωδεκάμηνης λειτουργίας, τα ξενοδοχεία πόλεων που στηρίζουν ένα μεγάλο μέρος της δραστηριότητάς τους στον συνεδριακό τουρισμό, τα εξειδικευμένα σε οργανωμένες εκδρομές τουριστικά γραφεία και οι εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων επλήγησαν σε μεγαλύτερο βαθμό από τις επιπτώσεις της πανδημίας συγκριτικά με τα εποχικά ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς. Αυτό προσπαθούμε να θεραπεύσουμε μέσω μιας σειράς στοχευμένων ενεργειών», αναφέροντας ως παράδειγμα την εξειδικευμένη καμπάνια για το city break που ετοιμάζεται.
Ενισχύσαμε και φωτίσαμε λιγότερο αναγνωρίσιμους προορισμούς
Ο κ. Κικίλιας επισημαίνει επίσης την απόφαση του Υπουργείου Τουρισμού να ενισχύσει και να «φωτίσει» προορισμούς οι οποίοι είναι λιγότερο αναγνωρίσιμοι στις αγορές του εξωτερικού, με γνώμονα τον στρατηγικό στόχο για τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο.
«Για πρώτη φορά στην χώρα μας προχωράμε στη δημιουργία διακριτής καμπάνιας για τον χειμερινό τουρισμό, ώστε να καταστεί σαφές ότι στον τομέα του τουρισμού η Ελλάδα αναπτύσσει πλέον μια δυναμική στο σύνολο των Περιφερειών της. Η Καβάλα, το Δέλτα του Νέστου, το Δάσος της Δαδιάς, η Λίμνη Κερκίνη οι ορειβατικές διαδρομές της Ροδόπης στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, η Βασιλίτσα, η Καστοριά, το Νυμφαίο, στη Δυτική Μακεδονία, ο Άγιος Αθανάσιος, το Καϊμακτσαλάν, στη Κεντρική Μακεδονία, το Πήλιο, τα Μετέωρα, η Ελάτη, το Περτούλι, η Λίμνη Πλαστήρα, τα Τρίκαλα στην Θεσσαλία, το Καρπενήσι, η Αράχοβα οι Δελφοί, η Παύλιανη, η Αιδηψός στην Στερεά Ελλάδα, η ορεινή Αρκαδία, τα Τρίκαλα Κορινθίας το Ναύπλιο στη Πελοπόννησο, τα Καλάβρυτα η ορεινή Ναυπακτία στη Δυτική Ελλάδα, το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, τα Τζουμέρκα, η Κόνιτσα και τα Μαστοροχώρια στην Ήπειρο, όλες αυτές οι περιοχές απαράμιλλης ομορφιάς μπορούν να αποτελέσουν το νέο αφήγημα της χώρας και για το χειμερινό τουρισμό από τις αγορές του εξωτερικού. Αυτό χωρίς να παραβλέπουμε και την σημασία του εσωτερικού τουρισμού, ο οποίος στους δημοφιλείς για τους Έλληνες χειμερινούς προορισμούς δίνει πληρότητες άνω του 75%-80% για την εορταστική περίοδο του Δεκεμβρίου», τονίζει χαρακτηριστικά ο Υπουργός Τουρισμού.
Βιώσιμος τουρισμός
Τέλος, ο κ. Κικίλιας αναφέρεται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου που οδεύει για ψήφιση στη Βουλή, με το οποίο δίνεται η δυνατότητα σε Δήμους και Περιφέρειες να δημιουργούν το δικό τους Φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού, με στόχο, μέσα από την συνεργασία τους με επαγγελματίες του χώρου, να προωθείται μια περιοχή ολιστικά, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα συνεργιών με συνεργατικούς σχηματισμούς επιχειρήσεων (cluster, tour operators, αεροπορικές εταιρείες) και συνδιαφήμισης κατά τα πρότυπα του ΕΟΤ, απελευθερώνοντας πόρους για την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων προώθησης ενός προορισμού.
Έμφαση δίνεται και στη δυνατότητα των οργανισμών αυτών να σχεδιάζουν και να εκτελούν προγράμματα σχετικά με τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος του προορισμού, καθώς και την παροχή κινήτρων για την προώθηση και διαχείριση τοπικών σημάτων ποιότητας, ενώ τους παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα να συστήσουν παρατηρητήρια βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, με στόχο να διαφυλαχθεί ο φυσικός και πολιτιστικός πλούτος της χώρας μας.
«Με αυτό τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί δικαιότερη κατανομή του οφέλους του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος συνεχίζει να συνεισφέρει ανάπτυξη, ακόμη και μέσα στην πανδημία», καταλήγει ο κ. Κικίλιας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις