Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz E-Class: Νέος κύκλος… Εργασιών

Mercedes-Benz E-Class: Νέος κύκλος… Εργασιών

H νέα γενιά της γερμανικής μπερλίνας αναμένεται περί το 2023 «φιλτράροντας» την τεχνολογία της S-Class και αφού προηγηθεί η αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQE που θα λειτουργήσει ως η πράσινη εναλλακτική της

Φωτογραφίες: Automedia

Το μοντέλο που θα διαδεχθεί την E-Class, φιλοδοξώντας να προσθέσει ένα ακόμα επιτυχημένο κεφάλαιο στην μακρά ιστορία των E-Class εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό καθώς, προφανώς, η γερμανική φίρμα ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες εν όψει της άφιξής του που αναμένεται το 2023.

Προς το παρόν το δοκιμαστικό πρωτότυπο περιβάλλεται από το καμουφλάζ που συνήθως καλύπτει τις πρώιμες, υπό εξέλιξη κατασκευές, μην αφήνοντας πολλά περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων για τον σχεδιασμό του που όμως, δεδομένα, θα αντλήσει επιρροές από τις νέες C-Class και S-Class.

Μια προσεκτική παρατήρηση δείχνει να «μοιράζει» τις επιρροές ανάμεσα στα δυο παραπάνω μοντέλα καθώς το σχήμα του μπροστινού τμήματος καθώς και ο προφυλακτήρας παραπέμπουν στο πιο δυναμικό αντίστοιχο της C-Class ενώ τα φωτιστικά σώματα στην S-Class.

Στα πλευρά της διακρίνονται κάποιες πτυχώσεις, δείγματα της δυναμικής προσέγγισης αλλά και μια διαφορετική χάραξη στην γραμμή των παραθύρων. Επίσης, εμφανώς η νέα E-Class θα διαθέτει τις αναδυόμενες χειρολαβές της S-Class, που διαδραματίζουν και αυτές το δικό τους ρόλο στην επίτευξη μιας καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης.

Πίσω, αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά στοιχεία ακάλυπτα, είναι σαφές ότι το νέο μοντέλο υπακούει σε όσα υπαγορεύουν τα νεότερα μοντέλα που έχουν προστεθεί στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Προς το παρόν είναι πολύ νωρίς για φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό αν και δεδομένα αυτό θα υιοθετήσει τις ίδιες τεχνολογικές και ψηφιακές προδιαγραφές με την S-Class, με επίκεντρο την νέα, κάθετου προσανατολισμού ευμεγέθη οθόνη για το infotainment και τον επίσης γενναιόδωρο σε μέγεθος  ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στους τομείς της συνδεσιμότητας, ημιαυτόνομης οδήγησης με την νέα E-Class να προσφέρει αντίστοιχες δυνατότητες επιπέδου 3 και να επιδέχεται αυτόματες over-the-air αναβαθμίσεις για τα λογισμικά διαχείρισης των ποικίλων συστημάτων άνεσης και υποβοήθησης.

Υπό αυτό το σκεπτικό αναμένεται δυνατότητα επιλογής δικτύου 5G προκειμένου να είναι εφικτή η ταχύτερη επεξεργασία δεδομένων σε αλληλεπίδραση με cloud και τον παγκόσμιο ιστό.

Επίσης δεδομένα στις επιλογές της θα συμπεριληφθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο αναμένεται να κάνει ακόμα ευκολότερη τη συμβίωση μαζί της ακόμα στα πιο ασφυκτικά αστικά περιβάλλοντα, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμισμό σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και είναι ακόμα νωρίς, θα πρέπει να περιμένουμε ένα μείγμα συνόλων με ορατή την σφραγίδα της ηλεκτροκίνησης η οποία στην περίπτωση της E-Class θα μεταφράζεται σε ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα συνδυάζουν τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel με διάφορες μορφές ηλεκτρικής επικούρησης.

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις θα προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με το σήμερα και κατ΄επέκταση μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Υβριδική τεχνολογία κάποιας μορφής αναμένεται να αξιοποιούν και οι εκδόσεις AMG οι οποίες στην πλειονότητά τους θα αποχωριστούν τους V8 προς όφελος εξακύλινδρων αλλά και  τετρακύλινδρων κινητήρων συνδυασμένων με ηλεκτρικά μοτέρ προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας η οποία, όμως, κρίνοντας από το πρόσφατο παράδειγμα εκδόσεων E-Performance θα υπόσχονται εκκωφαντικές επιδόσεις.

Πλην της τετράθυρης έκδοσης, δεδομένα η νέα E-Class θα περιλαμβάνει στην γκάμα της μια πρακτικότερη station wagon έκδοση η οποία θα αποκτήσει και All Terrain εκδοχή. Αντιθέτως αμφίβολη θεωρείται η εξέλιξη coupe/cabriolet εκδόσεων. Βέβαια η Mercedes-Benz έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι εξελίσσει ένα coupe/cabrio μοντέλο το οποίο θα αναλάβει να υποκαταστήσει την απουσία αντίστοιχων εκδόσεων τόσο για την E-Class όσο και για την C-Class και το οποίο θα κατασκευαστεί με πιο σπορ υλικά.

Bάσει χρονοδιαγράμματος, η νέα E-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από την μεθεπόμενη χρονιά και αφού έχει προηγηθεί το ηλεκτρικό alter ego της, EQE το οποίο εξελίσσεται εξαρχής με γνώμονα τα ζητούμενα της ηλεκτροκίνησης και την πλήρη αξιοποίηση όσα αυτή μπορεί να εξασφαλίσει.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο