Μεγαλύτερη αυτονομία για το Mercedes-Benz eVito
H γερμανική φίρμα παρουσιάζει τη βελτιωμένη εκδοχή του επαγγελματικού της μοντέλου το οποίο χάρη σε μια σειρά εκτεταμένων παρεμβάσεων που αφορούν το ηλεκτρικό σύνολο εγγυάται σημαντικά αυξημένη αυτονομία αλλά και ακόμα πιο ταχεία φόρτιση
- Έκλεβαν ρούχα από καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας – Τέσσερις συλλήψεις
- Το υπέροχο και συγκινητικό «αντίο» της Finos Film στο 2024
- Αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου κάνει... expose τον Φειδία - «Μάθε τους κανόνες»
- Θεσσαλονίκη: Ελεύθερος με περιοριστικό όρο ο 14χρονος που μαχαίρωσε τον πατέρα της φίλης του
Ακολουθώντας την ίδια λογική με το επιβατικό, ηλεκτροκίνητο eVito Τourer που παρουσιάστηκε νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η Mercedes εφαρμόζει μια σειρά βελτιώσεων και στο κλειστού τύπου van, eVito το οποίο διαθέτοντας μια μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία (60 kWh αντί 41,4 kWh) εγγυάται αυτονομία 314 χλμ. βάσει WLTP. Να σημειωθεί ότι στην προηγούμενη εκδοχή το μοντέλου η αυτονομία περιοριζόταν σε 186 χλμ.
Παράλληλα με την αύξηση αυτονομίας, η Mercedes προσθέτει στις επιλογές του Vito τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης. Ειδικότερα το eVito μπορεί πλέον να αναπληρώσει την ενέργεια των μπαταριών με «ταχύτητα» 50 kWh ή προαιρετικά ακόμα και 80 kWh. Aυτό σημαίνει ότι σε ταχυφορτιστή DC απαιτούνται 35 λεπτά για το 80% της ενέργειας.
Όπως και στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, το eVito προσφέρει τη δυνατότητα διαβάθμισης για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που εμπλουτίζεται περαιτέρω με το πρόγραμμα DAuto. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αξιοποιεί δεδομένα από τα συστήματα επιτήρησης και ασφάλειας προσαρμόζοντας αυτομάτως και ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, τον βαθμό παρέμβασης του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την μεγαλύτερη μπαταρία το eVito διατηρεί ανέπαφο τον όγκο του χώρου φόρτωσης ο οποίος παραμένει 6,6 κυβικά μέτρα. Αυτό που αλλάζει είναι το βάρος που μπορεί να μεταφέρει το οποίο μειώνεται σε 888 κιλά για την «απλή» έκδοση και σε 853 κιλά για την μεγαλύτερου μήκους των 5,37 μέτρων έκδοση αμαξώματος. Αμετάβλητος παραμένει και ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 116 ίππους και 360 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις