Renault Austral: Ξανασυστήνοντας το Kadjar
Η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε το όνομα του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Kadjar και το οποίο ήδη εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια πρώτη γεύση
- Τον ειδοποίησαν από το νοσοκομείο ότι έχει καρκίνο έναν χρόνο μετά από επέμβαση ρουτίνας
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
Φωτογραφίες: Automedia
Η Renault έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Kadjar φιλοδοξώντας να διευρύνει το κοινό του χάρη σε ένα μεγαλύτερο μέγεθος και μια ευρύτητα επιλογών τόσο σε ό,τι αφορά τη διάταξη του εσωτερικού όσο και τα μηχανικά σύνολα.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το Austral όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του πενταθέσια και επταθέσια έκδοση ενώ σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να υπάρξει και μια coupe SUV παραλλαγή του η οποία θα επενδύσει σε περισσότερη κομψότητα και δυναμισμό.
Στην αθέατη πλευρά του Austral θα βρεθεί η αρχιτεκτονική CMF-C η οποία φιλοξενεί και το ομογάλακτο, στο πλαίσιο της Συμμαχίας, Nissan Qashqai. Η μετάβαση αναμένεται να εξασφαλίσει στο γαλλικό μοντέλο περισσότερη ευελιξία σε ό,τι αφορά τη διαχείριση του χώρου και συνεπικουρούμενης της αύξησης του συνολικού μήκους κατά 2,0 εκ. σε 4,51 μέτρα, να συμβάλλει σε περισσότερη ευρυχωρία.
Σε ό,τι αφορά την αισθητική του, οι πρώτες καμουφλαρισμένες εικόνες του Austral από τα πεδία δοκιμών, αν και πλήρως καλυμμένες προδίδουν την συνολική αναθεώρηση των σχεδιαστικών του στοιχείων σε σχέση με το Kadjar, με τα συστατικά του πρόσφατου Megane E-Tech Electric.
Σε αντίθεση όμως με το παραπάνω μοντέλο το Austral θα έχει πρόσβαση σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο πρωταγωνιστής θα είναι ο turbo των 1,3 λίτρων σε μια βελτιωμένη εκδοχή η οποία αναμένεται να αποδίδει 140 ίππους. Σε συνδυασμό με την πιο αεροδυναμική σχεδίαση και το χαμηλότερο βάρος, αναμένονται σημαντικά οφέλη σε όρους αποδοτικότητας αλλά και επιδόσεων.
Την γκάμα θα συμπληρώσουν υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις στα πρότυπα του νεότερου Captur και με αφετηρία τις τεχνολογίες E-Tech Hybrid και E-Tech Plug-in Hybrid από το οπλοστάσιο της Renault. Η plug-in υβριδική έκδοση αναμένεται να προσφέρει περί τα 50 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται αμφίβολο με φόντο και τις «επιλογές» του Qashqai είναι η προσθήκη μιας πετρελαιοκίνητης έκδοσης στην γκάμα.
Αφετηρία το Megane E-Tech θα έχει και η διαμόρφωση του εσωτερικού με επίκεντρο την τελευταία εκδοχή του συστήματος OpenR Link το οποίο αξιοποιεί λογισμικό Android Automotive και φιλοξενείται σε οθόνη 12,0 ιντσών. Αυτή θα συνδυάζεται με ένα εξίσου ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση 12,3 ιντσών.
Σε ό,τι αφορά την νέα ονομασία, η Renault επέλεξε το Austral καθώς αφενός κατά κάποιο τρόπο υπενθυμίζει την γαλλική προέλευση του μοντέλου και αφετέρου, έχοντας ως βάση τη λατινική λέξη australis που σημαίνει νότιος, θέλει να παραπέμπει, «στην ζεστασιά του νότου, την ηρεμία της φύσης του και στους ανοιχτούς χώρους, σηματοδοτώντας απεριόριστες επιλογές». Να σημειωθεί επίσης ότι σε ό,τι αφορά τις φημολογούμενες επταθέσιες και coupe SUV εκδόσεις του μοντέλου δεν αποκλείεται να υιοθετήσουν διαφορετικές ονομασίες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις