Η Πωλίνα Σοφρώνη αναλαμβάνει το νεοσύστατο ρόλο της Marketing & Communications Manager – Dentsu Greece
Η Dentsu προχωρά στη στρατηγική επιλογή δημιουργίας του ρόλου Marketing & Communications Manager, ενισχύοντας περαιτέρω την δυναμική της στην Ελληνική αγορά.
Στόχος, ο συντονισμός της Corporate Επικοινωνίας της αλλά και η ενίσχυση τόσο της προσέγγισης του New Business, όσο και της στρατηγικής ανάπτυξης των διεθνών της brands, CARAT, dentsu X & iPROSPECT καθώς και η ενδυνάμωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους Πελάτες του Ομίλου.
Το νέο ρόλο εμπιστεύτηκε η Dentsu Greece στην Πωλίνα Σοφρώνη, δυναμικό στέλεχος της αγοράς της Επικοινωνίας & του Marketing, με σημαντική πορεία σε μεγάλες εταιρείες του χώρου, όπως η Ogilvy Greece, η Πλαίσιο Computers, η AEA Relate και με πολλά επιτυχημένα projects, για πελάτες όπως: Athenian Brewery, AB-Βασιλόπουλος, Όμιλος Σαράντη, The Coca-Cola Company, Mondelez και Unilever.
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συναντιόμαστε και πάλι με την Πωλίνα» δήλωσε ο Πέτρος Καραχάλιος, CEO της Dentsu στην Ελλάδα. «Η γνωριμία μας με την προσωπικότητα και την δουλειά της, στη θητεία της ως Social Channels and Influencer Marketing Manager στο παρελθόν στην Isobar, ήταν για μας η μεγαλύτερη εγγύηση για να της εμπιστευτούμε αυτό το νέο ρόλο που η Dentsu δημιουργεί πρώτη στην χώρα μας, αναγνωρίζοντας την σημαντικότητα του για τους σημερινούς και αυριανούς Πελάτες και Συνεργάτες μας».
- Spirit AeroSystems: Οικονομική «ένεση» 350 εκατ. δολαρίων από την Boeing
- Tapestry: «Φρένο» στη συγχώνευση με την Capri, ιδιοκτήτρια των Versace και Michael Kors
- COP29: Πώς θα «πρασινίσουν» οι αναπτυσσόμενες χώρες, χωρίς να επηρεαστεί ο πληθυσμός τους
- Μιλγουόκι Μπακς – Σάρλοτ Χόρνετς 115-114: Επιστροφή στις… ήττες με μοιραίο Γιάννη
- Γαλλία: Ο κολοσσός που παίρνει… διαζύγιο από την ιστορία του
- Πανδαισία: Πολλά γκολ και πλούσιο θέαμα από τα ματς του Nations League – Όλα τα αποτελέσματα και οι βαθμολογίες