Διαρροή αποκαλύπτει την ηλεκτρική ΒΜW Σειρά 3
H ηλεκτρική Σειρά 3 είναι το τελευταίο «θύμα» διαρροής από τα γραφεία κατάθεσης ευρεσιτεχνιών, εν προκειμένω αυτό της Κίνας που αποκαλύπτει πρόωρα ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του βαυαρικού μοντέλου
Η BMW έχει ανακοινώσει ήδη ότι η πρεμιέρα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης της Σειράς 3 θα πραγματοποιηθεί το 2022 χωρίς ωστόσο να δημοσιοποιεί προς το παρόν περαιτέρω λεπτομέρειες. Την… παράλειψη έρχεται να διορθώσει το κινεζικό γραφείο κατάθεσης ευρεσιτεχνιών, μια διαρροή από το οποίο φέρνει στην επιφάνεια την ηλεκτρική Σειρά 3 χωρίς να αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για τη σχεδίασή της.
Αν ήδη αναρωτιέστε γιατί οι διαρροές από την Ευρώπη έχουν την μορφή σκίτσων ενώ αυτές από την Κίνα συνήθως αποκαλύπτουν το τελικό προϊόν, ο λόγος έγκειται στην ιδιομορφία της κινεζικής νομοθεσίας η οποία το επιβάλλει προκειμένου να ελεγχθεί κατά πόσο τα προϊόντα παραβιάζουν τους νόμους περί βιομηχανικής αντιγραφής. Σίγουρα αυτό ενέχει ακόμα ένα παράδοξο καθώς συνήθως οι αντιγραφές ακολουθούν αντίθετη κατεύθυνση, με τους Κινέζους να έχουν αποκτήσει φήμη αντιγραφέων στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Επιστρέφοντας στην ηλεκτρική Σειρά 3 όπως διακρίνεται στο πίσω τμήμα της, αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά i3 αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα ισχύσει το ίδιο και για την ευρωπαϊκή επικράτεια με δεδομένη την προϊστορία των διακριτικών i3 ως διακριτικών του εκκεντρικού hatchback της BMW. Aυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι θα υπάρξουν ορισμένες διαφοροποιήσεις σε επίπεδο σχεδιασμού αλλά και εξοπλισμού στην ευρωπαϊκή έκδοση.
Στο προκείμενο η i3, υπακούει στην συνήθη τελευταία πολιτική της BMW μην εμφανίζοντας σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις της Σειράς 3. Παρ΄όλα αυτά διαθέτει μια κλειστή γρίλια, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα ο οποίος ενσωματώνει εισαγωγές αέρα που μιμούνται αυτές του iX3. Στο πίσω τμήμα λείπουν φυσικά οι απολήξεις της εξάτμισης ενώ διακρίνεται o ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης με τις γαλάζιες λεπτομέρειες που είναι ταυτόσημες με τις ηλεκτροκίνητες BMW.
Επίσης η i3 διαθέτει ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα με την εικόνα να συμπληρώνεται από ένα σετ αεροδυναμικών τροχών.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της που ωστόσο αναμένεται να έχουν πολλά κοινά με την i4 καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται κοινή αφετηρία και ανάλογα χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται ότι η i4 διατίθεται σε δύο εκδόσεις την eDrive40 και την M50 που αξιοποιούν την ίδια μπαταρία των 81 kWh αποδίδοντας 340 και 544 ίππους αντίστοιχα. H πρώτη υπόσχεται επωφελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα και υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η δεύτερη αξιοποιεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ που προσφέρουν τετρακίνηση και τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Σε επίπεδο αυτονομίας η μικρότερης ισχύος έκδοση φτάνει έως και τα 590 χλμ. ενώ η πιο σπορ προσανατολισμού Μ50 τα 521 χλμ.
- Στην «κόλαση» του Τέγκελ – Πρώην αεροδρόμιο στο Βερολίνο, νυν μεγαλύτερος προσφυγικός καταυλισμός στην Ευρώπη
- «Όμορφος κόσμος, ηθικός»…. τρομακτικά πλασμένος
- Τώρα ξεκινούν τα δύσκολα για το ΠΑΣΟΚ – Η μεγάλη ευθύνη
- Σταρ του OnlyFans ξαναχτυπά: «Θέλω να πάω με 950 άντρες μέσα σε μια ημέρα και να σπάσω το ρεκόρ»
- Ο πραγματικός Ρωμαίος αυτοκράτορας που υποδύεται ο Ντένζελ Ουάσινγκτον στο γεμάτο ανακρίβειες «Μονομάχο 2»
- Κάποτε κυρίαρχη η Γερμανία, τώρα απελπισμένη