H Bugatti επενδύει σε ακόμα περισσότερη «μοναδικότητα»
Η γαλλική φίρμα λανσάρει το “Sur Mesure”, ένα νέο τμήμα που θα αναλαμβάνει να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις εξατομίκευσης των πελατών της και το οποίο εγκαινιάζει με την Bugatti Chiron Pur Sport
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Κρύο και καταιγίδες από το απόγευμα - Σε ποιες περιοχές θα χιονίσει
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
Αν και η απόκτηση μιας Bugatti, εξασφαλίζει αναντίρρητα στον ιδιοκτήτη της μια αίσθηση μοναδικότητας και αποκλειστικότητας, η φίρμα από την Αλσατία αποφάσισε να οδηγήσει την έννοια του «κατά παραγγελία» αυτοκινήτου σε νέα εκκεντρικά ύψη, λανσάροντας το Sur Mesure, ένα νέο τμήμα το οποίο θα αναλαμβάνει να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών της.
Προκειμένου να δώσει μια σαφή ιδέα για το περί τίνος πρόκειται, η Bugatti φρόντισε να έχει ήδη έτοιμο το πρώτο δημιούργημα του νέου τμήματος το οποίο σχεδιάστηκε κατόπιν ειδικής παραγγελίας ενός πελάτη της.
Πρόκειται για μια παραλλαγή της αγωνιστικού προσανατολισμού Chiron Pur Sport των 1.500 ίππων η οποία αντλεί τις επιρροές της από την ιστορία του πιλότου στον οποίο το μοντέλο χρωστάει την ονομασία του. Ο λόγος για τον Louis Chiron ο οποίος έγινε διάσημος οδηγώντας τις πρώιμες αγωνιστικές Bugatti τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα και καταφέρνοντας εν έτει 1931 να αποσπάσει μια θρυλική νίκη στο γαλλικό Grand Prix του 1931 με την Type 51 υπ’ αριθμόν 32.
Με αυτό το σκεπτικό η one-off Chiron Pur Sport Sur Mesure φέρει στο εξωτερικό των θυρών της τον αριθμό 32 ο οποίος σημειωτέον δεν αποτελεί κάποιου είδους αυτοκόλλητο αλλά έχει βαφτεί χειροποίητα πάνω στο αμάξωμα του γαλλικού μοντέλου. Οι χρωματισμοί έχουν επιλεχθεί προκειμένου να θυμίζουν την αγωνιστική Bugatti της δεκαετίας του 1930 ενώ οι παραπομπές στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν συνεχίζουν και στο εσωτερικό της.
Έτσι, τα προσκέφαλα των καθισμάτων φέρουν επίσης τον αριθμό 32 ενώ έχουν δημιουργηθεί πλακέτες από μαύρο ανωδιωμένο αλουμινίου με την φράση Grand Prix και τοποθετούνται στα πλευρά της κεντρικής κονσόλας. Η ίδια «ένδειξη» κοσμεί και τα μαρσπιέ ενώ το εσωτερικό των θυρών φέρει τα αρχικά EB σε μια περίτεχνη αποτύπωση από ραφές για την οποία σύμφωνα με την Bugatti, χρειάστηκε να εφευρεθεί μια νέα μέθοδος ραφής από το τμήμα Sur Mesure.
Χωρίς αλλαγές παραμένουν κινητήρας και πλαίσιο που αμφότερα προσφέρουν επιβλητικές επιδόσεις. Υπενθυμίζεται ότι Chiron Pur Sport εφοδιάζεται με τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα W16 με χωρητικότητα 8,0 λίτρων ο οποίος υπόσχεται 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων το οποίο κατανέμει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Επίσης με δεδομένο ότι αφετηρία για την Sur Mesure έκδοση αποτελεί η Pur Sport, πρόκειται για μια ελαφρύτερη κατά 50 κιλά κατασκευή σε σχέση με την «απλή» Sport η οποία διαθέτει επιπλέον μια διαφορετική κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο ευνοώντας την κίνηση σε πίστα.
Εξηγώντας την σκοπιμότητα του νέου τμήματος εξατομίκευσης, ο Hendrik Malikowski επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Bugatti ανέφερε «Συνεργαζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια με τους πελάτες μας προκειμένου να υλοποιήσουμε το όραμα τους για το απόλυτο hyper sportscar. Aνέκαθεν οι υπηρεσίες μας είχαν μια τέτοια χροιά ωστόσο με δεδομένο ότι υπάρχει ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός πελατών που επιθυμεί συγκεκριμένες διαφοροποιήσεις, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το Bugatti Sur Mesure το οποίο θα διασφαλίσει την ικανοποίηση των επιθυμιών τους προσφέροντας το επίπεδο λεπτομέρειας που είναι συνυφασμένο με την Bugatti».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις