Φωτογραφίες: Automedia

H αποκάλυψη της Tonale έχει προγραμματιστεί για την νέα χρονιά και με δεδομένο ότι η στιγμή πλησιάζει διέρρευσαν ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της τα οποία αποτυπώνουν την πρόθεση των Ιταλών να προσφέρουν όλη την γκάμα εναλλακτικών τεχνολογιών. Αναλυτικότερα, το ιταλικό μοντέλο θα διατεθεί σε βενζινοκίνητες, ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις ενώ σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Σε ό,τι αφορά την ήπια και την plug-in υβριδική τεχνολογία αναμένεται να έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το Jeep Compass.

Εκτός του είδους των συνόλων έγινε επίσης γνωστό ότι η Tonale θα έχει μήκος 4,528 μέτρων κάτι που την καθιστά μεγαλύτερη σε μήκος από το Jeep Compass παρόλο που θα έχουν ίδιο μεταξόνιο ενώ το πλάτος της θα διαμορφωθεί σε 1,83 μέτρα.

Επιστρέφοντας στους κινητήρες, εφαλτήριο για την γκάμα της Tonale θα αποτελέσει turbo κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρου με απόδοση 130 ίππους ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το ίδιο κιβώτιο θα εφοδιάζει και την ήπια υβριδική έκδοση η απόδοση της οποία αναμένεται να κινηθεί γύρω από τους 200 ίππους οι οποίοι θα προέρχονται από κινητήρα 1,5 λίτρου επικουρούμενο από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

«Επικεφαλής» της γκάμας της Tonale θα τεθεί μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα προσφέρει και τετρακίνηση αξιοποιώντας τεχνολογία ανάλογη με το Compass 4Χe. Στην περίπτωση της τελευταίας το plug-in υβριδικό σύνολο συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 240 ίππους. Βέβαια στην περίπτωση της Tonale δεν αποκλείεται η ισχύς να κινηθεί ψηλότερα.

Την γκάμα αναμένεται να συμπληρώσει μια πετρελαιοκίνητη έκδοση… αγνώστων λοιπών στοιχείων η οποία θα αποδίδει 160 ίππους.

Επίσης με δεδομένο ότι η Alfa Romeo έχει ήδη δεσμευτεί να μετατραπεί ως μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη φίρμα έως το 2027, σε δεύτερο χρόνο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου, υπενθυμίζεται ότι η Tonale θα πάρει μια θέση στην γκάμα κάτω από την Stelvio στοχεύοντας σε ένα ευρύτερο κοινό χάρη στις compact διαστάσεις της. Επίσης, όπως έχει προκύψει στο παρελθόν από εικόνες που έχουν επίσης διαρρεύσει, η τελική μορφή του μοντέλου δεν θα απέχει πολύ από το πρωτότυπο που ανέλαβε να το συστήσει από την έκθεση της Γενεύης πριν τρία χρόνια.