Το Opel Vivaro-e Hydrogen αναλαμβάνει υπηρεσία
Η γερμανική φίρμα αποσπά τον τίτλο του πρώτου κατασκευαστή που διαθέτει στην Ευρώπη επαγγελματικό όχημα με τεχνολογία κυψελών καυσίμου
Η Opel έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που παράγει και διαθέτει εμπορικά ένα επαγγελματικού προσανατολισμού μοντέλο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου και την μορφή του νέου Vivaro, καθώς όπως ανακοινώθηκε ήδη το πρώτο Vivaro e-Hydrogen ανέλαβε υπηρεσία στην Γερμανία, ως μέλος του στόλου επαγγελματικών αυτοκινήτων της Miele στην μητροπολιτική περιοχή Φρανκφούρτης Ρήνου-Μάιν.
«Το νέο Vivaro-e Hydrogen αποτελεί την τέλεια λύση για τις απαιτήσεις των πελατών μας που αξιοποιούν στόλους επαγγελματικών μοντέλων. Το υδρογονοκίνητο van είναι ιδανικό για μεγάλες αποστάσεις με μηδενικές εκπομπές καθώς και για την μεταφορά βαρύτερων φορτίων χωρίς να χάνεται ο χρόνος που συνήθως απαιτείται για την επαναφόρτιση των ηλεκτροκίνητων», δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης της Opel, Marcus Lott με αφορμή την έναρξη διάθεσης του Vivaro e-Hydrogen.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του υδρογονοκίνητου van, αξίζει να σημειωθεί ότι το Vivarο-e Hydrogen βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με το ηλεκτροκίνητο αντίστοιχο της γερμανικής φίρμας. Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για την απόδοση του κινητήρα, ωστόσο πιθανότατα πρόκειται για το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων που εφοδιάζει και την ηλεκτροκίνητη έκδοση. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μια μικρότερη μπαταρία 10,5 kWh η οποία τοποθετείται, στο δάπεδο, κάτω από τα μπροστινά καθίσματα η οποία φορτίζεται συνεχώς από ένα σύστημα κυψελών καυσίμου 45 kW.
H τεχνολογία κυψελών καυσίμου τροφοδοτείται με τη σειρά της από δύο δεξαμενές υδρογόνου υπό πίεση 700 bar ο ανεφοδιασμός των οποίων απαιτεί μόλις τρία λεπτά. Σύμφωνα με τις συστάσεις η συνολική αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 400 χλμ. Nα σημειωθεί ότι η αυτονομία της ηλεκτροκίνητης έκδοσης ανέρχεται σε 330 χλμ.
Επίσης, σε περίπτωση που δεν υπάρχει προσβάσιμος σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου, η έκδοση διαθέτει και σύστημα plug-in φόρτισης το οποίο αναπληρώνει την ενέργεια της μικρής μπαταρίας η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 50 χλμ.
Με δεδομένη την κατηγορία και τον προορισμό του γερμανικού van, αξίζει να σημειωθεί ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου δεν έχει διαταράξει τα μεγέθη χωρητικότητας του Vivaro-e που εξακολουθεί να μπορεί να φιλοξενήσει 6,1 κ.μ. όπως η ηλεκτροκίνητη και οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου. Το μέγιστο βάρος φόρτωσης διαμορφώνεται σε 1.000 κιλά.
Η διάθεση της έκδοσης υδρογόνου θα επεκταθεί σταδιακά σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια, όπου οι υποδομές ανεφοδιασμού το επιτρέπουν.
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
- Ο Μπαρτζώκας αποθέωσε τον Φουρνιέ: «Είναι παικταράς, τι άλλο να πω!»
- Βίκτορ Όρμπαν: Η εποχή της Δύσης τελείωσε, ξημερώνει η εποχή της Ευρασίας
- Κόρινθος: Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες στην παλαιά εθνική οδό
- Φουρνιέ: «Μου αρέσει πολύ εδώ, απολαμβάνω να παίζω γι’ αυτόν τον κόσμο»