Audi S1 e-tron quattro Hoonitron: Ηλεκτρικά drifts
H γερμανική φίρμα κατασκεύασε μια one-off ηλεκτρική αγωνιστική παραλλαγή του μικρότερου μοντέλου της στα μέτρα του δεξιοτέχνη των drift, Ken Block
- Στον εισαγγελέα ο 26χρονος που συνελήφθη για τη γιάφκα των Αμπελόκηπων
- Ο Τραμπ ονόμασε τον επόμενο αντιπρόσωπο των ΗΠΑ για το εμπόριο - Ποιος είναι ο Τζέιμισον Γκριρ
- «Σε αναζήτηση προπονητή η ΑΕΚ, βασικός υποψήφιος ο Μπίλιτς»
- Δυνάμεις των ΟΠΚΕ στο πρώην στρατόπεδο Καποτά - Κατασχέθηκαν ναρκωτικά και συνελήφθηκαν 12 άτομα
Αντλώντας από την αύρα του θρυλικού, σχεδιασμένου για αγωνιστική δράση, Audi Sport Quattro S1 E2, η Audi δημιουργεί ένα one-off αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό μοντέλο, ειδικά σχεδιασμένο για drifts, το οποίο θα αφήσει στα έμπειρα χέρια του μαιτρ του είδους, Ken Block.
To αγωνιστικό πρωτότυπο με την μακροσκελή αλλά ευνόητη ονομασία S1 e-tron quattro Hoonitron διαθέτει αμάξωμα εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ –ένα για κάθε άξονα- τα οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις του Ken Block μπορούν να εξασφαλίσουν την… περιστροφή των τροχών με ταχύτητες έως και 160 χλμ./ώρα.
Προς το παρόν η Audi δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για επιδόσεις και μεγέθη, ωστόσο βάσει των προηγούμενων αυτοκινήτων που κλήθηκαν να πάρουν μέρος στα stunts του Ken Block, η ισχύς μπορεί να φτάνει ή και ενίοτε να ξεπερνά τους 1.000 ίππους.
Να σημειωθεί ότι αν και το S1 Hoonitron σχεδιάστηκε σε μόλις τέσσερις εβδομάδες από την Audi Sport, συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές ασφαλείας της FIA.
Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς το διόλου διακριτικό splitter στο μπροστινό τμήμα και την εξίσου ευμεγέθη αεροδυναμική πτέρυγα πίσω που αμφότερα παραπέμπουν στο αρχέτυπο Audi Sport Quattro S1 E2.
Tην εικόνα συμπληρώνουν οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα μπροστά από τους πίσω θόλους και τα ισοδύναμα τους στους πίσω από τους μπροστινούς για την ψύξη των φρένων, το μακρύ καπό, τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα LED με το μοτίβο που παραπέμπει σε καρό σημαία, ενώ το παζλ ολοκληρώνεται από ένα σετ τροχών από ανθρακόνημα με σχεδιασμό που θυμίζει τουρμπίνα.
«Το S1 Hoonitron συνδυάζει πολλά από τα στοιχεία για τα οποία η Audi ήταν διάσημη τις δεκαετίες του 198-90. Είμαι απολύτως εξοικειωμένος με ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης και συμβατικά συστήματα μετάδοσης, ωστόσο εδώ μπορώ να πω πώς χρειάστηκε να μάθω πολλά καινούρια πράγματα. Το επί τόπου ντριφτάρισμα με ταχύτητα 150 χλμ./ώρα χρησιμοποιώντας μόνο το δεξί μου πόδι μου είναι μια ολοκαίνουρια εμπειρία για εμένα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ταλαντούχος οδηγός.
Φυσικά, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, πλην των στατικών εικόνων του one-off Audi, θα ακολουθήσει το απαραίτητο οπτικό υλικό σε δράση το οποίο θα δημοσιοποιηθεί συντόμως.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις