ΗΠΑ – Ξεμένει η αγορά από τυρί κρέμα
Τον Οκτώβριο, μια κυβερνοεπίθεση εναντίον της μεγαλύτερης εταιρείας παρασκευής τυριού στις ΗΠΑ οδήγησε σε… πανεθνική έλλειψη τυριού κρέμα λίγο πριν από τις γιορτές
Φέτος είδαμε κυβερνοεπιθέσεις εναντίον αγωγών, φεριμπότ, σφαγείων, ακόμη και αστυνομικών τμημάτων. Τώρα, όμως, μαθαίνουμε και για κυβερνοεπίθεση στο… τυρί κρέμα.
Τον Οκτώβριο, μια κυβερνοεπίθεση εναντίον της μεγαλύτερης εταιρείας παρασκευής τυριού στις ΗΠΑ οδήγησε σε… πανεθνική έλλειψη τυριού κρέμα λίγο πριν από τις γιορτές, με αποτέλεσμα εκατομμύρια Αμερικανών να κινδυνεύουν να μην μπορούν να παρασκευάσουν αγαπημένες τους γιορτινές λιχουδιές με πρώτη ύλη το τυρί κρέμα!
Σύμφωνα με το Bloomberg, η επίθεση είχε στόχο εργοστάσια και κέντρα διανομής, με αποτέλεσμα, η Schreiber Foods με έδρα το Ουισκόνσιν να υπολειτουργήσει για αρκετές ημέρες, ακριβώς τη στιγμή που ξεκινούσε η περίοδος αιχμής για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς των Ευχαριστιών, της εβραϊκής Χανουκά και των Χριστουγέννων.
Η εταιρεία είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμπόρους των ΗΠΑ στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του τυριού σε φέτες, του γιαουρτιού και του τυριού κρέμα, με ετήσιες πωλήσεις άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Επιδεινώθηκαν υπάρχοντα προβλήματα
Η κυβερνοεπίθεση στην κρίσιμη χρονική στιγμή, επιδείνωσε υπάρχοντα προβλήματα, καθώς, σύμφωνα με την εταιρεία, ήδη οι παραγωγοί τυριού κρέμα κατέβαλαν προσπάθειες προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση.
Ακόμη και πριν από τη συγκεκριμένη επίθεση και την κορύφωση της ζήτησης για τις γιορτές, οι παρασκευαστές αντιμετώπιζαν δυσκολίες, εξαιτίας της έλλειψης εργατικού δυναμικού και των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα πρώτων υλών, συσκευασιών και στον κλάδο των φορτηγών.
Το τυρί κρέμα δεν είναι από τα προϊόντα στα οποία υπάρχουν αποθέματα, όπως, π.χ. το λάδι ή το σιρόπι σφενδάμου στον Καναδά.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει πως η έλλειψη θα είναι μικρής διάρκειας, σύμφωνα με την εταιρεία, θα χρειαστεί, όμως, σίγουρα χρόνος για να αντιμετωπιστεί.
Το 2020, η ζήτηση για τυρί κρέμα αυξήθηκε κατά 18% σε σύγκριση με το 2019, καθώς οι καταναλωτές μαγείρεψαν περισσότερο στο σπίτι και σύμφωνα με την Kraft, που έχει το γνωστό brand Philadelphia στο τυρί κρέμα, η ζήτηση διατηρήθηκε σε αυτά τα επίπεδα και το 2021.
Η έλλειψη τυριού κρέμα έχει ωθήσει τα εστιατόρια και τους προμηθευτές να γίνουν δημιουργικοί. Για παράδειγμα, η Kraft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αποζημιώσει ορισμένους πελάτες που αγοράζουν ένα διαφορετικό επιδόρπιο της εταιρείας, επειδή δεν μπορούν να βρουν έγκαιρα τυρί κρέμα για να φτιάξουν το γιορτινό τσιζκέικ.
Χωρίς… Junior’s Cheesecake η Ν. Υόρκη
Και το Junior’s Cheesecake στη Νέα Υόρκη, το οποίο συνήθως καταναλώνει περισσότερο από εκατομμύρια λίβρες τυρί κρέμα ετησίως για την παρασκευή του επώνυμου προϊόντος του αναγκάστηκε να διακόψει περιστασιακά την παραγωγή των διάσημων cheesecake του λόγω της έλλειψης.
Τα μαγαζιά με κουλούρια της Νέας Υόρκης, φέρονται να αντιμετωπίζουν επίσης δυσκολία προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση.
Πηγή: ot.gr
- Μεξικό: 6 νεκροί και 10 τραυματίες από επίθεση ενόπλων σε μπαρ
- Συρία: Κούρδοι μαχητές σκότωσαν 15 μαχητές προσκείμενους στην Τουρκία
- Λαμία: Παιδάκι παρασύρθηκε από αυτοκίνητο μπροστά στα μάτια των γονιών του
- Χεζμπολάχ: «Χτυπάτε την Βηρυττο, θα χτυπήσουμε το Τελ Αβίβ»
- Σοκάρει το βίντεο από τη φωτιά σε μπαρ στο Παγκράτι
- ΣΥΡΙΖΑ: Μια όμορφη εικόνα στην Κουμουνδούρου μετά το τέλος των εκλογών [video]