Αναβάθμιση για το infotainment του VW Golf
Η γερμανική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά βελτιώσεων στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του VW Golf με την υπόσχεση για περισσότερη χρηστικότητα και ευκολία στην χρήση
Η όγδοη γενιά του Golf υπήρξε η πρώτη στην μακρά ιστορία του μοντέλου που αποχωρίστηκε τους φυσικούς διακόπτες προς όφελος της ψηφιακής τεχνολογίας και των οθονών αφής.
Με δεδομένη της ραγδαία εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά και τις ενδεχόμενες αβλεψίες που συνεπάγεται μια ολοκληρωτική μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή εποχή, η VW ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το σύστημα ΜΙΒ, οι οποίες θα επιφέρουν βελτιώσεις στο σύστημα φωνητικού ελέγχου, στο σύστημα αφής το οποίο εκπαιδεύεται να αναγνωρίζει καλύτερα τις προθέσεις του χρήστη, εξαλείφοντας το ενδεχόμενο λάθους ενώ η αναβάθμιση συμπληρώνεται από ένα νέο ταχύτερο επεξεργαστή.
Οι αναβαθμίσεις θα εφαρμοστούν στα Golf που θα περάσουν στην παραγωγή το 2022 και θα αφορούν τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το Discover Pro σύστημα infotainment το οποίο προδιαγράφεται κατά 25% ταχύτερο σε ό,τι αφορά τον επεξεργαστή ενώ επωφελείται και από μια τρεις φορές ταχύτερη κάρτα γραφικών.
Σε κάθε περίπτωση, ορισμένες από τις αναβαθμίσεις που αφορούν το software και όχι το hardware θα είναι διαθέσιμες για όλους τους ιδιοκτήτες Golf δωρεάν μέσω αυτόματης αναβάθμισης.
Σύμφωνα με την VW, οι βελτιώσεις λογισμικού θα καταστήσουν ευκολότερη και πιο διαισθητική την πλοήγηση ανάμεσα στα διάφορα υπομενού και την εκτέλεση εντολών από την οθόνη του infotainment. Παράλληλα, το νέο σύστημα υποστήριξης φωνητικού ελέγχου στις εκδόσεις με το σύστημα Discover Pro υπόσχεται μεγαλύτερη ευρύτητα, ταχύτητα και ακρίβεια, επιτρέποντας στον οδηγό να πραγματοποιεί σχεδόν τα πάντα χωρίς να μεταχειριστεί την οθόνη αφής αν εκείνος το επιλέξει.
Ενδεικτικά το ευφυές σύστημα φωνητικού ελέγχου μπορεί πλέον να υποστηρίξει μια μορφή διαλόγου, περιορίζοντας παράλληλα τις ερωτήσεις που πρέπει να υποβάλλει, εξασφαλίζοντας έτσι ταχύτερα αποτελέσματα. Σύμφωνα με τις συστάσεις, η αναζήτηση μιας τοποθεσίας στο σύστημα πλοήγησης είναι τρεις φορές ταχύτερη σε σχέση με σήμερα ενώ η VW σχεδιάζει να εντάξει επίσης στην εξίσωση του GPS, live δεδομένα για τον καιρό και ειδήσεις που θα βοηθήσουν τον οδηγό να επιλέξει την ιδανική διαδρομή για τον προορισμό του. Ο ψηφιακός βοηθός θα είναι επίσης σε θέση να «ανασύρει» πληροφορίες για το αυτοκίνητο που αναγράφονται συνήθως στο συνοδευτικό εγχειρίδιο.
Οι ρυθμίσεις που αφορούν το σύστημα κλιματισμού θα είναι επίσης προσβάσιμες μέσω φωνητικών εντολών και γίνονται ακριβέστερες καθώς θεωρητικά το σύστημα μπορεί να εντοπίσει αν η εντολή προέρχεται από τον οδηγό ή τον συνοδηγό, ρυθμίζοντας αναλόγως την θερμοκρασία εκείνης της πλευράς ή καθίσματος.
Επίσης το αναβαθμισμένο σύστημα σχεδιάστηκε να μειώσει το ενδεχόμενο ο οδηγός να ακουμπήσει κατά λάθος μια περιοχή των επιφανειών αφής που δεν επιθυμεί. Ειδικότερα, με την παρούσα μορφή του συστήματος, ο οδηγός θα μπορούσε να πατήσει κατά λάθος τα χειριστήρια κλιματισμού ή την ένταση του ήχου πλοηγούμενος στην κεντρική οθόνη του infotainment κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί πλέον καθώς, εφόσον χρησιμοποιείται η κεντρική οθόνη αφής τα περιφερειακά χειριστήρια θα κλειδώνονται από το σύστημα, εξαλείφοντας το ενδεχόμενο λάθους.
Aνάλογες βελτιώσεις αναμένεται να εφαρμοστούν και στα ηλεκτροκίνητα VW στο άμεσο μέλλον βρίσκοντας στη συνέχεια διέξοδο σε όλα τα μοντέλα της VW που διαθέτουν αναλόγως ψηφιακά συστήματα infotainment.
- Λίβανος: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 50 τραυματίες από ισραηλινούς βομβαρδισμούς
- Γερμανία: Ο Πιστόριους δεν θα διεκδικήσει το χρίσμα του υποψήφιου καγκελάριου – Προτείνει Σολτς
- Κιμ Γιονγκ Ουν: Προειδοποιεί για κίνδυνο πυρηνικού πολέμου
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Μια αλλαγή που ανατρέπει το σκηνικό
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο