Nέα -δυναμική- εμφάνιση της Lotus Emira
Το νέο sportscar της Lotus δίνει το στίγμα του από την πίστα του Hethel με οδηγό τον G. Kershaw υπεύθυνο για την εξέλιξη του πλαισίου της Emira ο οποίος δίνει ακόμα ορισμένες λεπτομέρειες για το σκεπτικό διαμόρφωσης των χαρακτηριστικών της
- Τον ειδοποίησαν από το νοσοκομείο ότι έχει καρκίνο έναν χρόνο μετά από επέμβαση ρουτίνας
- Ετοιμάζονται χιλιάδες απολύσεις στην Ευρώπη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
- Κάπως... ταλαιπωρημένο είναι το φετινό χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Βατικανό - Δείτε φωτογραφίες
Η βρετανική φίρμα αποφάσισε να εξάψει λίγο ακόμα το ενδιαφέρον για το νέο της sportscar, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα νέο video από τις δοκιμές εξέλιξης της Emira εν όψει της έναρξης παραδόσεων που θα ξεκινήσουν με το νέο έτος.
Το νέο οπτικό υλικό αποτυπώνει την Emira σε δοκιμές υψηλής ταχύτητας στο παραδοσιακό πεδίο δοκιμών της Lotus στο Hethel. Στην θέση του οδηγού ο Gavan Kershaw, στέλεχος της Lotus με τον κάπως παράδοξο τίτλο του επικεφαλής για τον τομέα των χαρακτηριστικών και της συνολικής «εικόνας» των προϊόντων ο οποίος θεωρείται γκουρού στον τομέα της εξέλιξης των πλαισίων.
Πλην της επίδειξης των ικανοτήτων της Emira σε περιβάλλον πίστας, ο G. Kershaw επισημαίνει επίσης ότι ο V6 3,5 λίτρων προσφέρει υψηλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές και άφθονες επιδόσεις καθώς ο αριθμός στροφών αυξάνεται.
Ένα άλλο στοιχείο που εξηγεί το στέλεχος της Lotus, είναι το σκεπτικό διαμόρφωσης και τα επιμέρους χαρακτηριστικά των τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης τα οποία προσφέρει η Emira. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ίδιο το πρόγραμμα Tour έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει «μέγιστη ευστάθεια και έλεγχο» ενώ το Sport με τη λογική να επιτρέπει μια «ελεγχόμενη ολίσθηση, βελτιώνοντας παράλληλα την απόκριση του κινητήρα».
Το πρόγραμμα Race, παρεμβαίνει περαιτέρω στα συστήματα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας, περιορίζοντας την συμμετοχή τους, χωρίς όμως να μειώνει τον παρεμβατισμό του ABS, εξασφαλίζοντας έτσι το μέγιστο του συστήματος πέδησης σε όρους ελεγχόμενης επιβράδυνσης. Παράλληλα το Race αναδιαμορφώνει την εικόνα των ψηφιακών οργάνων, φέρνοντας στην επιφάνεια ενδείξεις που αντικατοπτρίζουν τη δυναμική διαμόρφωση. Τέλος το πρόγραμμα Fully-off όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, απενεργοποιεί ουσιαστικά τα συστήματα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας, «παραδίδοντας τον πλήρη έλεγχο στον οδηγός» όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο G. Kershaw.
O ίδιος δεν παραλείπει να σχολιάσει και τον εσωτερικό σχεδιασμό της Emira, δηλώνοντας ότι πρόκειται για μια απολύτως εκσυγχρονισμένη εικόνα η οποία εξασφαλίζει την τέλεια αίσθηση σε ό,τι αφορά την θέση του οδηγού και την ιδανική διαμόρφωση για τις αλλαγές των σχέσεων.
Υπενθυμίζεται ότι ο κινητήρας της Emira αποδίδει 400 ίππους και 420 Nm ροπής στην έκδοση με μηχανικό κιβώτιο, με την υπόσχεση επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα. Στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο το μέγεθος της ροπής αυξάνεται σε 430 Nm και ο χρόνος επιτάχυνσης μειώνεται κατά 1/10 σε 4,2 δευτερόλεπτα. Ανεξαρτήτως κιβωτίου, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 290 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις