Fiat Scudo: Ηλεκτρική επιστροφή
To ιταλικό van επιστρέφει και θα διατεθεί τόσο σε πετρελαιοκίνητες όσο και σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Η Fiat επωφελείται από τις τεχνολογικές συνέργειες που έχουν δημιουργηθεί υπό τη στέγη του ομίλου Stellantis, επαναφέροντας στην γκάμα της το Scudo που επανέρχεται αξιοποιώντας κοινή αρχιτεκτονική με το Peugeot Expert και ως εκ τούτου, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε επιλογές diesel και αμιγώς ηλεκτροκίνητες.
Αφετηρία για τη νέα γενιά του ιταλικού van αποτελεί η ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 η οποία σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις μπορεί να συνδυαστεί με diesel μοτέρ 1,5 λίτρου σε δύο εκδοχές ισχύος 100 και 120 ίππων που συμπληρώνεται μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Η δεύτερη πετρελαιοκίνητη επιλογή επωφελείται από diesel κινητήρες 2,0 λίτρων διαθέσιμους σε εκδοχές ισχύος 145 ή 180 ίππων και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Δύο θα είναι και οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες επιλογές με την πρώτη να εφοδιάζεται από μπαταρία 55 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 230 χλμ. Η δεύτερη επωφελείται από μεγαλύτερη μπαταρία απόδοσης 75 kWh η οποία εγγυάται αυτονομία 330 χλμ. ενώ κοινή συνισταμένη των δύο ηλεκτροκίνητων εκδόσεων αποτελεί το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων.
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις μπορούν να υποστηρίξουν ταχεία φόρτιση σε συνεχές ρεύμα 100 kW, διαδικασία η οποία μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια από 0-80% σε 45 λεπτά.
Σε επίπεδο πρακτικότητας το Fiat Scudo προσφέρει ωφέλιμο όγκο 5,3 ή 6,1 κ.μ. αναλόγως την έκδοση ενώ μπορεί να μεταφέρει βάρος έως 1,4 τόνων.
Μέρος του βασικού εξοπλισμού του αποτελούν, σύστηματα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης, αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και επιτήρησης τυφλών σημείων. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται κάμερα οπισθοπορείας, head-up display και το σύστημα Grip Control το οποίο προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση.
Πλην της επανόδου του Scudo η Fiat ετοιμάζει επίσης την επάνοδο του MPV Ulysse το οποίο θα προσφέρει φιλοξενία σε έως και εννέα επιβαίνοντες και επίσης θα διατεθεί σε diesel και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις