Τουρισμός – Συμφωνία Κικίλια με την DER Touristik για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το 2022
Ο όμιλος Der Touristik αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα του γερμανικού κολοσσού REWE, με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 75 δισ. ευρώ
- Ο πρώτος κήπος με τεχνητή νοημοσύνη που θα επιτρέπει να μιλάτε με τα λουλούδια
- Η Νικόλ Κίντμαν μας το χάλασε: Η αλήθεια για τη viral φωτογραφία που φαίνεται να πανηγυρίζει το διαζύγιο από τον Τομ Κρουζ
- Δημόσιο Χρέος: Πακέτο «1+1» για πρόωρη αποπληρωμή φέτος και το 2025
- Μπορεί ο σκύλος να μιμηθεί τις δικές μας κινήσεις; Κι αν ναι, πώς;
Τα πλάνα για αύξηση των προορισμών στην Ελλάδα και του αριθμού των επισκεπτών παρουσίασε ο CEO του γερμανικού συμφερόντων ομίλου DER Touristik, Soren Hartman, σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.
Ο όμιλος, ο οποίος το 2021 παρουσίασε αύξηση 16% σε σχέση με το 2019 στον αριθμό επισκεπτών που έφερε στην Ελλάδα, φιλοδοξεί το 2022 να παρουσιάσει περαιτέρω αύξηση 20%, με στόχο να προσελκύσει συνολικά από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται τους 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες στην Ελλάδα, εκ των οποίων οι 500.000 από τη γερμανική αγορά.
Κατά τη συνάντηση συμφωνήθηκε να δοθεί περαιτέρω έμφαση στην προσέλκυση μέσω και συνδιαφήμισης τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο, γεγονός που θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Ο όμιλος Der Touristik αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα του γερμανικού κολοσσού REWE, με κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 75 δισ. ευρώ, αποτελείται από δεκάδες εταιρείες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη, ενώ έχει εξαγοράσει μεταξύ άλλων και τον Tour Operator «Apollo», που εξειδικεύεται στην Ελλάδα για τις σκανδιναβικές αγορές.
Ο Βασίλης Κικίλιας σημείωσε ότι «εργαζόμαστε μεθοδικά για να φωτίσουμε περισσότερους προορισμούς, να επεκτείνουμε την περίοδο, να βελτιώσουμε τα οικονομικά μεγέθη της χώρας, να παράξουμε αξία για τη μέση ελληνική οικογένεια».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις