Mercedes EQE SUV: Η ηλεκτρική περιπέτεια συνεχίζεται
H γερμανική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο alter ego της GLE το οποίο αναμένεται να διατεθεί από τα τέλη του 2022
Φωτογραφίες: Automedia
Έχοντας ήδη αποκαλύψει την τετράθυρη EQE στην έκθεση του Μονάχου, το περασμένο φθινόπωρο η Mercedes εξελίσσει το επόμενο ηλεκτρικό “E” της γκάμας της το οποίο θα πάρει την μορφή ενός SUV, προσθέτοντας ένα ακόμα μέλος στην γκάμα των EQ.
H EQE SUV, όπως εύκολα υποθέτει κανείς θα πάρει μια θέση στην γκάμα ανάμεσα στην EQC και την EQS SUV η οποία επίσης βρίσκεται υπό εξέλιξη στο πλαίσιο του πληθωρικού ηλεκτρικού σχεδιασμού της Mercedes.
Ακόμα και στην περίπτωση του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου όπου το σύνολο των επιφανειών καλύπτεται από επιμελές καμουφλάζ, δεν μπορεί να παραγνωρίσει κανείς τις λεπτομέρειες στην όψη, όπως η λεία, κλειστή γρίλια και τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED που αποτελούν κοινή συνισταμένη των EQ.
Mια προσεκτικότερη παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης την τοποθετημένη χαμηλά εισαγωγή αέρα η οποία πιθανότατα θα διαθέτει κάποιου είδους αυτόματου μηχανισμού που θα την ανοίγει ή θα την κλείνει αναλόγως τις εκάστοτε απαιτήσεις σε όρους αεροδυναμικής.
Την εικόνα συμπληρώνουν οι αεροδυναμικού σχεδιασμού ζάντες ενώ, αυτό που επίσης αξίζει να παρατηρήσει κανείς είναι η έντονη κλίση του παρμπρίζ, χάραξη που πορφανώς ευνοεί εξίσου την αεροδυναμική συμβάλλοντας στην μεγιστοποίηση της αυτονομίας.
Την βάση (και) για την EQE θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική EVA2 η οποία έχει ήδη «δώσει» τις EQS και EQE Sedan. Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τη διαθέσιμη ισχύ ωστόσο δεδομένα η EQE SUV, σε αντίθεση με το ομώνυμο sedan που θα διαθέτει και δικίνητες εκδόσεις, θα αξιοποιήσει μια διάταξη με δύο μοτέρ που θα προσφέρουν τετρακίνηση.
Διαφορετικές εκδόσεις αναμένεται να υπάρξουν και σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες, με τη βασική έκδοση να αξιοποιεί μπαταρία 90 KWh η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 650 χλμ. ενώ θα υπάρξουν και εκδόσεις με μπαταρία 107,8 KWh που θα αγγίζουν τα 700 χλμ. διαθέσιμης αυτονομίας με μία φόρτιση.
Όπως και η τετράθυρη EQE, η EQE SUV θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος 170 kW διαδικασία η οποία στην EQE Sedan εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας της μπαταρίας των 90 kWh σε 32 λεπτά.
Το παρών και στην περίπτωση της EQE SUV θα δώσει η επιβλητική MBUX Hyperscreen η οποία έκανε πρεμιέρα στην EQS και αποτελείται από τρεις οθόνες 12,3, 17,7 και 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, το infotainment και μια οθόνη για τον συνοδηγό.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της EQE SUV αναμένεται στα τέλη του 2022 ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική φίρμα έχει ήδη κατοχυρώσει τα σήματα EQE 43 και EQE 63 κάτι που σημαίνει ότι δεδομένα, σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξουν και εκδόσεις επιδόσεων με την υπογραφή της AMG.
- Ευρώπη: Οι περιφέρειες με τα περισσότερα… άδεια πορτοφόλια
- Super League: Η βαθμολογία μετά τις νίκες ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκού και την ισοπαλία της ΑΕΚ (pic)
- Καιρός – ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
- Όλα τα γκολ από τα παιχνίδια της Super League (vids)
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός 1-1: Με σπρώξιμο στο 90+4′ η Ένωση
- Πωλητήριο και σε… κάστρα στην Ευρώπη – Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους