Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργατών που σώθηκαν

Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργατών που σώθηκαν

Μέσα σε διάστημα ενός λεπτού, οι τρεις από τους 5 εργαζόμενους που βρίσκονταν πάνω στο βαγονέτο του ΗΣΑΠ πήδηξαν στο κενό για να σωθούν. Οι σκηνές που κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα και αποκάλυψε το MEGA «παγώνουν» το αίμα...

Μετά το αποκλειστικό βίντεο που παρουσίασε το MEGA στο οποίο φαίνονται οι εργαζόμενοι που πέφτουν σαν σακιά από τον συρμό του ΗΣΑΠ που δεν είχε φρένα, προκειμένου να σωθούν, και χτυπούν στις γραμμές, στο φως έρχονται οι σοκαριστικές καταθέσεις των ανθρώπων που βγήκαν από το νοσοκομείο.

Μέσα σε διάστημα ενός λεπτού, οι τρεις από τους 5 εργαζόμενους που βρίσκονταν πάνω στο βαγονέτο του ΗΣΑΠ πήδηξαν στο κενό για να σωθούν. Οι σκηνές που κατέγραψε το κλειστό κύκλωμα και αποκάλυψε το MEGA «παγώνουν» το αίμα…

Ο πιο έμπειρος από όλους, ο 40χρονος Πέτρος, ήταν αυτός που θυσιάστηκε για τους συναδέλφους του. Τους είχε καθοδηγήσει για να εγκαταλείψουν το βαγόνι όταν φτάσει στην αποβάθρα. Ήταν ο εργοδηγός και προσπαθούσε να σταματήσει την ανεξέλεγκτη πορεία του.

Συγκλονίζουν οι καταθέσεις των εργατών που σώθηκαν

Ήταν όμως αδύνατον. Τα φρένα ήταν σπασμένα από τον σταθμό της Κηφισιάς. Η κατάθεση του Κροάτη τεχνικού είναι αποκαλυπτική.

«Το τρένο πήγαινε με όλο και πιο μεγάλη ταχύτητα. Μετά το Μαρούσι καταλάβαμε ότι δεν έχουμε καθόλου φρένα. Ξαφνικά, ο Έλληνας που ήταν στο βαγόνι μας και τον έλεγαν Πέτρο, μας είπε να πηδήξουμε».

Ο πρώτος εργαζόμενος, αφού βουτά στο κενό, χτυπά στην κολόνα της αποβάθρας και καταλήγει στις γραμμές. Τον πλησιάζει ο συνάδελφός του που πήδηξε κι αυτός χωρίς να πάθει το παραμικρό για να δει αν είναι καλά.

Ένα λεπτό αργότερα, στον σταθμό του Ηρακλείου, ένας τρίτος εργαζόμενος πηδά στην αποβάθρα και πέφτει με το κεφάλι πάνω στις γραμμές, μένοντας για κάποια λεπτά ακίνητος.

«Από το ατύχημα έχω πάθει αμνησία και δε θυμάμαι τίποτα. Θυμάμαι πράγματα δύο μέρες πριν το ατύχημα μόνο. Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα σχετικά με το συμβάν. Συνήλθα μετά από πολλές μέρες, είχα χτυπήματα στο κεφάλι και έμεινα αρκετές μέρες στο νοσοκομείο», συμπληρώνει ο τεχνικός.

Ο 40χρονος εργοδηγός δευτερόλεπτα αργότερα αποφάσισε να εγκαταλείψει το τρένο. Δεν κατάφερε όμως να βρεθεί πάνω στην αποβάθρα.

Έπεσε στο κενό μετά τον σταθμό του Νέου Ηρακλείου, χτύπησε αρχικά σε τσιμεντένια κολόνα εκτός αποβάθρας και κατέληξε σε δέντρο.

Μέσα στο βαγόνι έμεινε μόνο ένας Έλληνας τεχνικός. Έτρεξε στην πίσω πλευρά λίγο πριν γίνει η σύγκρουση με συρμό του ΗΣΠΑ που είχε τοποθετηθεί για να ανακόψει την τρελή του πορεία.

«Εγώ δεν πήδηξα από το βαγόνι, μπήκα κάτω από το κάθισμα, κουλουριάστηκα και περίμενα. Μετά από κάποιο διάστημα κατάλαβα ότι έγινε σύγκρουση του συρμού μου με κάτι».

Όπως αποκάλυψε το MEGA, το πόρισμα της τραγωδίας αναφέρει ότι τόσο το κύριο όσο και το εφεδρικό σύστημα πέδησης, δε δούλεψαν, με αποτέλεσμα η λοκομοτίβα να μην μπορέσει να σταματήσει παρά τις προσπάθειες του χειριστή της.

Σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες δεν είχε γίνει σωστή συντήρηση. Η τοποθέτηση του συρμού για να πέσει πάνω του η μηχανή και να σταματήσει, δεν προβλέπεται από κάποια διαδικασία αλλά ήταν αυτοσχεδιασμός της τελευταίας στιγμής από 3 – 4 ανθρώπους που ήταν εκείνη την ώρα στο κέντρο του δικτύου.

Must in

Ντε λα Φουέντε: «Στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2026 θα είμαστε καλύτεροι»

Ο Λουίς ντε λα Φουέντε μίλησε για την εθνική Ισπανίας, τονίζοντας η ομάδα του θα παρουσιαστεί στο Μουντιάλ 2026 καλύτερη από ότι είναι τώρα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο