Φρειδερίκος Χόντος – Έχασε τη μάχη με τον καρκίνο σε ηλικία 40 ετών
Ο Φρειδερίκος ήταν γιος του Αργύρη Χόντου, εκ των 5 συνιδρυτών – αδελφών των πολυκαταστημάτων «Hondos Center».
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Την τελευταία του πνοή, έπειτα από μάχη με τον καρκίνο, άφησε σε ηλικία 40 ετών ο Φρειδερίκος Χόντος.
O Φρειδερίκος Χόντος ήταν γιος του Αργύρη Χόντου, εκ των 5 συνιδρυτών – αδελφών των πολυκαταστημάτων «Hondos Center».
Υπενθυμίζεται πως τον Ιούνιο του 2020 είχε πεθάνει από καρκίνο και ο θείος του Φρειδερίκου, Γιάννης Χόντος, σε ηλικία 67 ετών. Ο Γιάννης Χόντος είχε χάσει τη γυναίκα του επίσης από καρκίνο.
Τα πέντε αδέρφια που ίδρυσαν τα καταστήματα είναι: Ο Γιώργος, ο Γιάννης, ο Νίκος, ο Αργύρης και ο Κώστας.
Το success story της οικογένεια Χόντος
Πριν μισό περίπου αιώνα, τα παιδιά της πολύτεκνης οικογένειας του Σωτήρη Χόντου, με ένα δισάκι στον ώμο και τις ευχές των συγχωριανών τους, εγκαταλείπουν τις Μίκρες των Αγράφων (τα σημερινά Χοντέικα) με προορισμό την Αθήνα.
Από το περίπτερο καλλυντικών σε μία από τις πιο γνωστές αλυσίδες της Ελλάδας
Στην πρωτεύουσα, τα πέντε αδέρφια, οι Νίκος, Γιώργος, Αργύρης, Γιάννης και Κώστας Χόντος, δεν θα αργήσουν να αντιληφθούν ότι έχουν κλίση στο εμπόριο.
Ξεκινούν ως πλασιέ σαπουνιών, αρωμάτων και φθηνών καλλυντικών της εποχής, τα οποία διαθέτουν στους υπάλληλους της Τράπεζας της Ελλάδος και στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Αθηνών.
Αργότερα, «αναβαθμίζονται» καθώς αναλαμβάνουν τη λειτουργία ενός περιπτέρου επί της οδού Ομήρου.
Η εταιρεία έχει ιδρυθεί το 1967 και το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην οδό Ομήρου.
Σταθμός στην εξέλιξη της εταιρείας ήταν και η απόφαση της επέκτασης μέσω franchise, χάρη στην οποία η επωνυμία Hondos Center θα αποκτούσε ευρεία αναγνωρισιμότητα σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Η επιτυχία είναι άμεση, καθώς οι Ελληνίδες βρίσκουν στο κατάστημα της Ομήρου το «σύμμαχό» τους στη γυναικεία περιποίηση.
Με σλόγκαν το «του κόσμου τα καλλυντικά, πάντα πιο φθηνά» και με σκληρή προσωπική δουλειά και συχνά ταξίδια στο εξωτερικό, οι αφοί Χόντου καταφέρνουν να ανοίξουν το ένα κατάστημα μετά από το άλλο και να γιγαντώσουν την εταιρεία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις