Η Audi αυξάνει τις «ηλεκτρικές» επενδύσεις
Η γερμανική φίρμα αυξάνει τις επενδύσεις για την εξέλιξη ηλεκτρικής τεχνολογίας οχημάτων και συνόλων, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό σε 37 δισεκατομμύρια ευρώ
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
H γερμανική φίρμα επιθυμεί να επιταχύνει τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην νέα, εποχή «premium βιώσιμης κινητικότητας» όπως την αποκαλεί, ανακοινώνοντας την αύξηση των επενδύσεων που προορίζονται για την εξέλιξη νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Ειδικότερα, η Audi σκοπεύει να δαπανήσει μέσα στην επόμενη πενταετία, από το 2022 έως το 2026, το ποσό των 37 δισεκατομμυρίων ευρώ για την εξέλιξη νέων μοντέλων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα 18 δισεκατομμύρια από το παραπάνω ποσό θα αφιερωθούν αποκλειστικά για την εξέλιξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων και υβριδικών τεχνολογιών και αυτοκινήτων.
Σε προϊοντικό επίπεδο, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Audi, θα προστεθούν 20 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην γκάμα της έως το 2025, αριθμός που υπερβαίνει τις αντίστοιχες εξαγγελίες άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών με τον ίδιο ορίζοντα.
Ενδεικτική των επιθετικών προθέσεων της Audi θα μπορούσε να θεωρηθεί η πρόσφατη «ηλεκτρική» δραστηριότητα της φίρμας το 2021, μια χρονιά κατά την οποία λάνσαρε περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα έναντι συμβατικών.
Την αρχή έκαναν τα e-Tron και RS e-tron GT τα οποία προστέθηκαν στην γκάμα στις αρχές του 2021 ενώ ακολούθησαν τα Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback. Συνδυαστικά με τα ήδη υφιστάμενα e-tron/ e-tron Sportback και e-tron S/e-tron S Sportback, o συνολικός αριθμός αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και εκδόσεων στην γκάμα ανέρχεται σε οκτώ και, όπως είναι ήδη γνωστό, η Audi ήδη εξελίσσει το Q6 e-tron το οποίο αναμένεται εντός του 2022.
Επίσης όπως εξίσου έχει ανακοινωθεί από τη γερμανική φίρμα, από το 2026 και εφεξής, όλα τα νέα μοντέλα της θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα ενώ βάσει του προγραμματισμού της, τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα πάψουν να κατασκευάζονται από το 2033.
Παράλληλα με την επιτάχυνση των προϊοντικών εξελίξεων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, η Audi αυξάνει τους ρυθμούς επέκτασης και των υποδομών φόρτισης. Προσφάτως εγκαινίασε ένα νέο hub φόρτισης στην Νυρεμβέργη αλλά και μια νέα online υπηρεσία για τα διαθέσιμα σημεία φόρτισης των Audi τα οποία αριθμούν 290.000 σημεία σε 26 ευρωπαϊκές χώρες με τη συνεργασία της Ionity στην οποία η Audi είναι από τα ιδρυτικά μέλη.
Σύμφωνα επίσης με τον σχεδιασμό, η Ionity σκοπεύει να επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ στη δημιουργία υποδομών ταχείας φόρτισης σε 25 χώρες έως το 2025. Ειδικότερα έως το 2025 η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τα σημεία υπερταχείας φόρτισης (350 kW) από 1.500 σε 7.000.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις