H Maserati GranTurismo σε γκρο πλαν
Η ιταλική φίρμα ανανεώνει το ενδιαφέρον για την GranTurismo η οποία αναμένεται με τη νέα χρονιά, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της τόσο βενζινοκίνητες όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις
H ιταλική φίρμα προετοιμάζει την νέα γενιά της Gran Turismo η οποία κλείδωσε για το 2022 και προφανώς επιθυμεί να φέρει σε δύσκολη θέση οποιοδήποτε coupe βρίσκεται στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας, από την BMW Σειρά 8 Μ και την Ferrari Roma έως την Porsche Taycan, ενσωματώνοντας στις επιλογές της τόσο βενζινοκίνητες όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της Modena, αρχικά η Gran Turismo θα διατεθεί σε coupe εκδοχή από το 2022 ενώ όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το 2023 θα ακολουθήσει και η ανοιχτή έκδοση, GranCabrio.
Με βάση τις πληροφορίες και τις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η ιταλική φίρμα, νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η Gran Turismo θα υιοθετήσει μια σιλουέτα κλασικού σπορ coupe με μακρύ καπό, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και τεράστιες εισαγωγές αέρα στους θόλους.
Οι σχεδιαστικές επιρροές της παραπέμπουν στο supercar ΜC20, όπως προκύπτει από μια προσεκτική παρατήρηση στο μπροστινό τμήμα όπου ξεχωρίζουν το ανάγλυφο καπό και τα ανάλογης αισθητικής κεντρικά φωτιστικά σώματα. Παρ΄όλα αυτά, η σιλουέτα της σε προφίλ διατηρεί κάποια από τα στοιχεία της προκατόχου της.
Με δεδομένο ότι στις εικόνες που προηγήθηκαν, τα δοκιμαστικά πρωτότυπα διέθεταν απολήξεις εξάτμισης, η λογική υπαγορεύει ότι στον προϊοντικό σχεδιασμό της ιταλικής φίρμας θα προηγηθεί η έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ανάμεσα στις επιλογές της GranTurismo αναμένεται να βρεθεί ο νέος κινητήρας Nettuno που εφοδιάζει την MC20. Πρόκειται για twin-turbo V6 ο οποίος στην περίπτωση του ιταλικού supercar αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm ροπής.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία του twin-turbo V8 των 3,8 λίτρων ο οποίος εξοπλίζει τις ισχυρότερες Trofeo εκδόσεις των Ghibli, Levante και Quattroporte.
Σε ό,τι αφορά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, αναμένεται να αξιοποιήσει μια διάταξη τριών ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία θα προσφέρουν γενναιόδωρη ισχύ και τετρακίνηση. Αναλυτικότερα, οι πληροφορίες αναφέρουν ισχύ που θα αγγίζει τους 700 ίππους ενώ στα δεδομένα χαρακτηριστικά της ηλεκτροκίνητης έκδοσης θα περιλαμβάνεται και κύκλωμα που θα επιτρέπει την ταχεία φόρτιση.
Σε επίπεδο αυτονομίας, οι μπαταρίες αναμένεται να εξασφαλίζουν αυτονομία 480 χλμ. ενώ αν επιβεβαιωθεί το παραπάνω μέγεθος ισχύος η ηλεκτρική GranTurismo θα αποτελεί το ταχύτερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει η Maserati.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη