Τρένο ή λεωφορείο; Το πρώτο «όχημα διπλής λειτουργίας» είναι και τα δύο
Η Ιαπωνία πειραματίζεται με υβριδικές συγκοινωνίες.
Εκ πρώτης όψεως, μοιάζει με κανονικό λεωφορείο. Μέχρι που καβαλάει τις σιδηροδρομικές ράγες και γίνεται τρένο.
Το πρώτο όχημα «διπλής λειτουργίας», ή DMV, έκανε ντεμπούτο το Σάββατο στο νησί Σικόκου της νότιας Ιαπωνίας, όπου θα εξυπηρετεί μια σειρά από μικρές πόλεις και χωριά.
Το DMV κινείται στον αυτοκινητόδρομο με κανονικές ρόδες αυτοκινήτου, όταν όμως φτάνει στις ράγες κατεβάζει μια σειρά από μεταλλικές ρόδες τρένου. Τα μπροστινά λάστιχα σηκώνονται ώστε να μην ακουμπούν τις ράγες, τα πίσω παραμένουν στο έδαφος για να σπρώχνουν το όχημα στη σιδηροδρομική γραμμή.
Διαβάστε επίσης:
Μεταφέρει 21 επιβάτες και κινείται με μέγιστη ταχύτητα 60 χιλιόμετρα την ώρα στις ράγες και 100 χιλιόμετρα την ώρα στους αυτοκινητοδρόμους, λέει η εταρεία Asa Coast Railway που διαχειρίζεται τα σχετικά λίγα, ντιζελοκίνητα οχήματα.
Τα ντιζελοκίνητα DMV, αναφέρει το Reuters, ίσως λύσει το συγκοινωνιακό πρόβλημα σε μικρές πόλεις όπως το Κάγιο, όπου ο πληθυσμός μειώνεται και η κερδοφορία είναι δύσκολη υπόθεση για τις εταιρείες μεταφορών.
- Συστάσεις για προστασία από τα αιωρούμενα σωματίδια στα Ιωάννινα
- Θεσσαλονίκη: Θύμα bullying έπεσε μαθητής από την Πάτρα – Του έδωσαν ποτό με ούρα και τον χτύπησαν
- Το ChatGPT λύνει τώρα απορίες και μέσω τηλεφώνου
- Euroleague: Για το 2/2 στη «διαβολοβδομάδα» ο Παναθηναϊκός
- Κρήτη: «Άφησαν ελεύθερη στους δρόμους κινητή βόμβα» – Απαρηγόρητοι οι γονείς της 36χρονης
- Τους βγήκε το…λάδι αλλά έβγαλαν λάδι-Λιομάζωμα για καλό σκοπό στο Δήμο Παπάγου Χολαργού