Audi Q6 e-tron: Το επόμενο ηλεκτρικό μέλος
Το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μέλος της γκάμας της Audi θα υιοθετήσει την μορφή ενός μεγάλου SUV και τα διακριτικά Q6 e-tron το οποίο θα διατεθεί με τη νέα χρονιά
Φωτογραφίες: Automedia
H Αudi μετράει ήδη οκτώ αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα και εκδόσεις στην γκάμα της και, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, ετοιμάζει ήδη το επόμενο το οποίο θα πάρει την μορφή ενός μεγάλου SUV με τα διακριτικά Q6 e-tron.
To νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από το Q4 e-tron και κάτω από το SUV e-tron έχοντας ως αφετηρία την Premium Platform Electric (PPE) η οποία αποτελεί προϊόν συνεργασίας των Audi και Porsche.
Oι πρόσφατες λήψεις του φωτογραφικού φακού που εντόπισαν το μοντέλο σε δοκιμές εξέλιξης δείχνουν σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το μικρότερο Q4 e-tron αλλά και το πρωτότυπο Q6 e-tron quattro που παρουσιάστηκε το 2016. Παράλληλα, μια παρατήρηση στα φωτιστικά σώματα, στη γρίλια και την ενιαία γραμμή φώτων LED που διατρέχει την θύρα του πορτ μπαγκάζ παραπέμπει σαφώς στην αισθητική του τετράθυρου e-tron GT.
Σε ό,τι αφορά το μέγεθος του, το Q6 e-tron αναμένεται να έχει ανάλογες διαστάσεις με το Q5, ωστόσο χάρη στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία του και στην αποδοτική διάταξη προδιαγράφεται σαφώς πιο ευρύχωρο και πρακτικό από το συμβατικής τεχνολογίας SUV της Audi. Επίσης με δεδομένες τις συνήθειες της Audi, δεδομένα θα υπάρξει και Sportback έκδοση.
Επιρροές από το Q4 e-tron αναμένεται να φέρει και το εσωτερικό του με κυρίαρχη την κεντρική οθόνη των 11,6 ιντσών η οποία αποτελεί και την μεγαλύτερη οθόνη που έχει εφοδιάσει ποτέ μοντέλο παραγωγής της Audi. Τα υπόλοιπα στοιχεία αναμένεται να διαμορφωθούν με γνώμονα τις επιταγές της μεγαλύτερης κατηγορίας στην οποία θα ανήκει το Q6 e-tron σε σχέση με το Q4.
Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η νέα εκδοχή της αρχιτεκτονικής PPE η οποία θα φιλοξενήσει στο μέλλον και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της Porsche Macan η οποία αναμένεται το 2023.
Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική σημαίνει ότι και το Q6 e-tron θα έχει πρόσβαση και στο κύκλωμα των 800 Volt το οποίο επιτρέπει ταχεία φόρτιση με «ρυθμό» έως και 270 kW. Αυτό σημαίνει ότι οι συστοιχίες ιόντων λιθίου θα μπορούν να επαναφορτιστούν έως το 80% σε χρόνο μόλις 25 λεπτών.
Αν και προς το παρόν η Audi δεν έχει επιβεβαιώσει το μέγεθος των μπαταριών που θα αξιοποιήσει το Q6 e-tron, η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει συστοιχίες ιόντων λιθίου με «απόδοση» έως και 700 χλμ.
Με δεδομένη την τεχνολογική του συνάφεια με το e-tron GT, το Q6 e-tron αναμένεται να ενσωματώσει στην γκάμα του κινητήρια σύνολα, αποτελούμενα από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με απόδοση 476 και 598 ίππων τα οποία θα καταλάβουν την άνω κλίμακα της γκάμας. Βέβαιες θεωρούνται και μικρότερης ισχύος, δικίνητες εκδόσεις αλλά και RS έκδοση η οποία αναμένεται να προσφέρει απόδοση 645 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις