Nissan X-Trail: Mε έμπνευση από το Qashqai και υβριδική ισχύ
H ιαπωνική φίρμα προετοιμάζει τη νέα γενιά του X-Trail η οποία αναμένεται με τη νέα χρονιά, εντάσσοντας στις επιλογές του υβριδική τεχνολογία στα πρότυπα του Qashqai
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H τέταρτη κατά σειρά γενιά του X-Trail έχει ήδη κάνει την αρχή από την Ιαπωνία και ετοιμάζει και για την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα η οποία αναμένεται με τη νέα χρονιά.
Αφετηρία για το νέο X-Trail θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική CMF-C όπου βασίζεται και το Qashqai κάτι που σημαίνει επίσης ότι το μεγαλύτερο SUV θα είναι διαθέσιμο εξαρχής με υβριδική τεχνολογία.
Συγκεκριμένα, στην περίπτωση του X-Trail η τεχνολογία e-Power αναμένεται να μεταφραστεί στον συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο θα εξασφαλίζει απόδοση 186 ίππων και 330 Nm ροπής.
Όπως ισχύει και στην περίπτωση των άλλων υβριδικών μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας ο κινητήρας βενζίνης αναλαμβάνει τον ρόλο γεννήτριας, φορτίζοντας την μπαταρία με το ηλεκτρικό μοτέρ να αναλαμβάνει να κινεί τους τροχούς.
Η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει, σύμφωνα με την Nissan, μέγιστη αποδοτικότητα αλλά και τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου.
Φυσικά, στις επιλογές του X-Trail θα συγκαταλέγεται και η τετρακίνηση αν και προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης που εκτός από κίνηση στους τέσσερις τροχούς θα προσφέρει πλείστες διαμορφώσεις και μέσω των προγραμμάτων οδήγησης.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο το X-Trail θα αντλήσει από το Qashqai, αποκτώντας μια πιο αιχμηρή και σπορτίφ εμφάνιση αντίστοιχη των δυνατότητων που θα προσφέρει.
Σημαντικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν θα είναι και η διαθέσιμη τεχνολογία τόσο σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης όσο και τον ψηφιακό τομέα.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, στις προδιαγραφές του νέου X-trail αναμένεται να βρεθεί το σύστημα ProPilot και ό,τι αυτό συνεπάγεται σε όρους συστημάτων επιτήρησης αλλά και δυνατοτήτων ημιαυτόνομης οδήγησης.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα που θα προκύψει από την μετάβαση σε μια νέα αρχιτεκτονική είναι μια αποδοτικότερη διάταξη η οποία θα εξασφαλίζει περισσότερη ευρυχωρία και αναμένεται να επιτρέψει στο X-Trail τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πενταθέσιας και επταθέσιας διάταξης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις