Ναύπακτος – Γκρέμισαν μνημείο του 19ου αιώνα – Το πέρασαν για… αυθαίρετο
Οι περισσότεροι δεν το ξέρουν, αλλά από το 1870 έως το 1970, η σύνδεση της Πελοποννήσου με την Αιτωλοακαρνανία γινόταν με τρένο που διέσχιζε τον Πατραϊκό κόλπο από την Πάτρα ως απέναντι στο λιμάνι του Κρυονερίου με πλοίο.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Αίσθηση προκάλεσε είδηση από τη Ναύπακτο για το γκρέμισμα «μίας αυθαίρετης κατασκευής».
Ωστόσο, όπως αναφέρουν τοπικά ΜΜΕ, επρόκειτο για μνημείο με ιστορία 130 χρόνων.
Συγκεκριμένα, όπως σημειώνουν τα npress.gr και galatas.gr, η δημοτική αρχή Ναυπακτίας κατεδάφισαν μέρος της ιστορικής προβλήτας του Κρυονερίου, έργου του 19ου αιώνα.
Ενός μέρους που αποτελούσε τα θεμέλια πάνω στα οποία στεγαζόταν το ιστορικό κτίριο που εξυπηρετούσε τη σύνδεση Πάτρα – Κρυονέρι – Αγρίνιο.
Οι περισσότεροι δεν το ξέρουν, αλλά από το 1870 έως το 1970, η σύνδεση της Πελοποννήσου με την Αιτωλοακαρνανία γινόταν με τρένο που διέσχιζε τον Πατραϊκό κόλπο από την Πάτρα ως απέναντι στο λιμάνι του Κρυονερίου με πλοίο.
Μέσα στο ιστορικό κτίριο που κατεδαφίστηκε στεγαζόταν ο σταθμός, ο σταθμάρχης, η γεννήτρια που άναβε τα φώτα κατά την άφιξη του τρένου στο λιμάνι, προκειμένου οι επιβάτες να βλέπουν για την επιβίβαση και αποβίβαση, αλλά και ως αναψυκτήριο για τους επιβάτες.
Χιλιάδες άνθρωποι πέρασαν από εκεί την εποχή εκείνη, για διάφορους λόγους ο καθένας, συνδεδεμένοι με χαρές και λύπες, στρατιώτες της εποχής του πολέμου, και άλλοι πολλοί…
Αντί να περισωθεί και να διατηρηθεί, γκρεμίστηκε σε μια νύχτα, ως αυθαίρετο!
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις