Renault Austral: Σε πρώτο πλάνο
Η Renault δίνει ανταπόκριση από τις δοκιμές εξέλιξης του Austral δίνοντας μια καλύτερη ευκαιρία γνωριμίας με το νέο της SUV
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Η γαλλική φίρμα έδωσε τις πρώτες επίσημες αλλά καμουφλαρισμένες εικόνες του Austral το οποίο όπως έχει ήδη ανακοινώσει θα αντικαταστήσει το Kadjar μέσα στην χρονιά που διανύουμε.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το Austral βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών κατά την οποία οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας επικεντρώνονται στις τελευταίες διατυπώσεις που αφορούν τους κινητήρες και σε ελέγχους αξιοπιστίας.
Όπως επίσης έχει ήδη ανακοινωθεί το Austral θα είναι διαθέσιμο αρχικά σε ήπιες υβριδικές και υβριδικές εκδόσεις E-Tech οι οποίες θα ακολουθήσουν τα πρότυπα των ομώνυμων εκδόσεων στην γκάμα της Renault.
Eπί του παρόντος, ένας στόλος από 100 αυτοκίνητα και μια ομάδα 900 οδηγών έχουν αναλάβει να διανύσουν 600.000 χλμ. στο δημόσιο οδικό δίκτυο και συνολικά 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε κλειστή πίστα.
Σύμφωνα με την Renault «οι συγκεκριμένες δοκιμές θα δώσουν τη δυνατότητα στις ομάδες των μηχανικών να κάνουν τις απαιτούμενες τελευταίες ρυθμίσεις και βελτιώσεις στην νέα αρχιτεκτονική CMF-CD3, στα συστήματα υποβοήθησης, στην ανάρτηση, στην ηχομόνωση καθώς και σε άλλες λεπτομέρειες που αφορούν την άνεση».
Ανεξαρτήτως των δοκιμών εξέλιξης το 4,5 μέτρων νέο SUV της Renault φέρει προφανώς σχεδιαστικές επιρροές από το Megane E-Tech Electric αν και όπως έχει ήδη ξεκαθαρίσει η γαλλική φίρμα, σε αντίθεση με το τελευταίο, το Austral δεν πρόκειται να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Την γκάμα κινητήρων θα πλαισιώσει το υβριδικό κινητήριο σύνολο E-Tech, κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων επικουρούμενος από ήπια υβριδική τεχνολογία 12 Volt και ένας ακόμη κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.
Bάσει των όσων έχει ανακοινώσει η Renault εφαλτήριο για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα αποτελέσουν τα 105 γρ/χλμ. ενώ η ισχυρότερη έκδοση αναμένεται να αποδίδει 200 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές του, το εσωτερικό του Austral αναμένεται να διαμορφωθεί με βάση τις τελευταίες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο οπλοστάσιο της Renault με κυρίαρχες δύο οθόνες 12,3 και 12,0 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment OpenR Link με λογισμικό Android Automotive.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις