Aston Martin V12 Vantage: Θριαμβευτικός επίλογος
H βρετανική φίρμα ετοιμάζει την τελευταία δωδεκακύλινδρη Vantage η οποία δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών
Φωτογραφίες: Automedia
H νέα γενιά της δωδεκακύλινδρης Vantage βρίσκεται προ των πυλών και όπως όλα δείχνουν ή μάλλον όπως επιβάλλουν οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία εκείνων που επιθυμούν (και μπορούν) να αποκτήσουν το βρετανικό sportscar σε μια «καθαρόαιμη» V12 εκδοχή χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Αν και η Aston Martin δεν έχει επιβεβαιώσει προς το παρόν τα στοιχεία «ταυτότητας» του V12 κινητήρα που θα αναλάβει να εξοπλίσει την Vantage, επικρατέστερος υποψήφιος είναι ο κινητήρας των 5,2 λίτρων που εφοδιάζει τις DB11, DBS Superleggera αλλά και τη συγγενή με την Vantage, περιορισμένη έκδοση V12 Speedster όπου αποδίδει 700 ίππους.
Βέβαια για όλους τους προφανείς λόγους στην περίπτωση της V12 Vantage ο κινητήρας αναμένεται να κινηθεί πέριξ των 600 ίππων όπως ισχύει για την DB11, ισχύς που συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος και τις μικρότερες διαστάσεις του μοντέλου αναμένεται να εξασφαλίσει καταιγιστικές επιδόσεις.
Φυσικά ο κινητήρας δεν θα αποτελεί την μοναδική διαφοροποίηση της V12 Vantage από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου καθώς βάσει και των τεκμηρίων του φωτογραφικού φακού, το νέο μοντέλο θα διαθέτει μια σαφώς πιο επιθετική εμφάνιση.
Έτσι, στην όψη της μπορεί να παρατηρήσει κανείς το νέο splitter και μια ακόμα μεγαλύτερη γρίλια η οποία καλείται να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις ψύξης του V12 κινητήρα ενώ υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό το καπό έχει αποκτήσει νέες οπές για την απαγωγή της θερμότητας.
Στο πίσω τμήμα κυριαρχούν οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες στο τελικό προϊόν αναμένεται να ενσωματώνονται στον αεροδυναμικό διαχύτη. Επίσης το πτερύγιο που δεσπόζει στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ πρέπει να αποτελεί πρόβα τζενεράλε για κάποιου είδους ενεργού αεροδυναμικού βοηθήματος που θα ενσωματωθεί στα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι σκληροπυρηνικές ρυθμίσεις του πλαισίου οι οποίες θα κινηθούν στο ίδιο μοτίβο με την V12 Speedster, ευνοώντας την κίνηση της V12 Vantage σε περιβάλλον πίστας.
Η πρεμιέρα της θα πραγματοποιηθεί το 2022 και όπως έχει ήδη διευκρινίσει η βρετανική φίρμα, η νέα V12 Vantage θα συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό “Final Edition” αφήνοντας χώρο στη συνέχεια για τα ηλεκτροκίνητα σχέδια της Aston Martin τα οποία προβλέπουν το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού sportscar το 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις