Hyundai Ioniq 6: Απλά μαθηματικά
Μετά το 5… ακολουθεί το 6 και εκτός από την μαθηματική αλήθεια, η ακολουθία αντικατοπτρίζει και τα νέα ηλεκτρικά σχέδια της Hyundai η οποία ήδη εξελίσσει το Νο 6 της νεοσύστατης γκάμας Ioniq με την μορφή ενός ηλεκτρικού τετράθυρου που φλερτάρει με τα coupe
Spotlight
-
Αγνώριστος στις φυλακές ο Απόστολος Λύτρας – Η απώλεια κιλών και το κάπνισμα
-
Η μητέρα του Έλον Μασκ εξερευνά την Ελλάδα και μοιράζεται μοναδικά στιγμιότυπα στο Instagram
-
Απόγονος σκλάβων και φίλος του Ομπάμα, με δόγμα τον «προοδευτικό ρεαλισμό» ο νέος Βρετανός ΥΠΕΞ
-
Τι «βλέπει» η ΕΛ.ΑΣ. για τη δολοφονία του 54χρονου - Το μυστήριο με το τυχερό δελτίο
Φωτογραφίες: Automedia
Η κορεατική φίρμα εξελίσσει το νέο μέλος της γκάμας των Ioniq με τον… αύξοντα αριθμό 6 το οποίο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της θα παρουσιαστεί εντός του έτους, βάζοντας στο στόχαστρο μοντέλα όπως το Tesla Model 3 ή το BMW i4.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο μοντέλο θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική E-GMP, και χάρη στην αεροδυναμική σχεδιαστική προσέγγιση θα προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει ή/ και θα ξεπερνά τα 500 χλμ. μέγεθος που θα αποτελέσει ορόσημο στην ηλεκτρική «ιστορία» της Hyundai και προδιαγράφει μια σίγουρα ενδιαφέρουσα συνέχεια.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, όπως είναι ήδη γνωστό αλλά και όπως προκύπτει από μια προσεκτική παρατήρηση στις καμουφλαρισμένες επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτοτύπου που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό, το Ioniq 6 θα πάρει την μορφή ενός αεροδυναμικού τετράθυρου coupe, επηρεασμένου από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Prophecy που οι Κορεατές είχαν παρουσιάσει προ διετίας.
Στην θέση της μπαταρίας αναμένεται να βρεθούν συστοιχίες απόδοσης 77,4 KWh όπως ισχύει και για το ομογάλακτο KIA EV6 τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση η οποία αναμένεται να διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας τετρακίνηση και συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.
Δεδομένα ωστόσο θα υπάρξει και πιο προσιτή έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετεί μπαταρία 58 kWh που θα τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ και θα καταστήσει εφικτή την μείωση της αρχικής τιμής του μοντέλου κάτω από το ψυχολογικό όριο των 50.000 ευρώ.
Σε αντίθεση με την μπαταρία που δεν θα προέλθει από το Ioniq 5, το εσωτερικό του 6 θα μιμηθεί τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού crossover αν και με δεδομένη την «ανώτερη» κατηγορία δεν θα λείψουν οι περισσότερες ψηφιακές δυνατότητες και οι προσθήκες σε επίπεδο άνεσης και πολυτέλειας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις