Carrefour – Επιστρέφουν στην Ελλάδα ύστερα από 10 χρόνια
Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων και των προϊόντων Carrefour στην ελληνική επικράτεια
- Δύσκολο εγχείρημα η επιτυχία της COP29 λέει ο επίτροπος της ΕΕ για το κλίμα, Βόπκε Χούκστρα
- Πώς θα λάβετε το επίδομα θέρμανσης οι δικαιούχοι - Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Μιχάλης Γκανάς: Ο ποιητής που εξύμνησε τον έρωτα και τη φύση
- Νέα πλήγματα του Ισραήλ εναντίον νότιου προαστίου της Βηρυτού - Είχε δοθεί εντολή εκκένωσης
«Ολική επαναφορά» στην Ελλάδα επιχειρεί η Carrefour, περίπου 10 χρόνια μετά την περιπετειώδη αποχώρησή της.
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των Carrefour International Partneship και Retail & Μore S.A., η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια.
Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ.Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ.Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Στην Ελλάδα το 1990
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour εισήλθε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ύστερα από συμφωνία με την οικογένεια Μαρινόπουλου, και αποχώρησε το 2012, αφήνοντας αρχικά τα σήματά της στη Mαρινόπουλος.
Σήμερα, διαθέτει παγκόσμια παρουσία με 12.215 καταστήματα σε 30 χώρες σε όλον τον κόσμο με ετήσιο τζίρο 78,6 δισ.ευρώ, ενώ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Euronext Παρισίου. Η επιστροφή των Γάλλων της Carrefour έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το λιανεμπόριο τροφίμων, κατά την οποία παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα.
Παράγοντες του χώρου μάλιστα θεωρούν πως ο κλάδος των σουπερμάρκετ βρίσκεται μπροστά σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων και προεξοφλούν καινούργια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις