Noble M500: Βρετανική supercar προσιτότητα
H βρετανική φίρμα παρουσιάζει το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο της το οποίο αν και εξακολουθεί να ανήκει στην ελίτ των supercar, επενδύει σε πιο «ταπεινά» χαρακτηριστικά λειτουργώντας ως μια πιο προσιτή εναλλακτική στο Μ600
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Μετά από 12 χρόνια… σιωπής, ο βρετανός κατασκευαστής από το Leicester παρουσιάζει το δεύτερο δημιούργημα του με την μορφή ενός supercar με τα διακριτικά Μ500.
Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το Μ500 θα αποτελεί κάτι σαν το «μικρό αδελφό» του Μ600 το οποίο, υπενθυμίζουμε, εφοδιάζεται με V8 κινητήρα απόδοσης 600 ίππων.
Έχοντας παρουσιαστεί αρχικά ως στατικό πρωτότυπο στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goοdwood το 2018, το Noble M500 βρίσκεται πλέον στην τελική φάση εξέλιξης αν και εξακολουθεί να φέρει ακόμα τον τίτλο του πρωτοτύπου, αυτή την φορά όμως προ-παραγωγής.
Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται μια τροποποιημένη εκδοχή του V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων με προέλευση την Ford και ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση υπόσχεται 550 ίππους.
Εκτός από την παραπάνω ισχύ και τα εξωτικά χαρακτηριστικά ενός sportscar η Noble υπόσχεται μια «αντίστοιχα συμμετοχική και συναρπαστική εμπειρία με το M600» την οποία φροντίζει στοιχειοθετήσει με τα ανάλογα χαρακτηριστικά.
Ενδεικτικά, η μοναδική επιλογή κιβωτίου και για το M500 θα είναι μηχανικό έξι σχέσεων ενώ όπως και στο πρώτο της μοντέλο η Noble δεν μπαίνει στον κόπο να εφοδιάσει το Μ500 με έναν εκτενή κατάλογο συστημάτων ασφαλείας από τον οποίο λείπουν τόσο οι αερόσακοι όσο και το ABS προς όφελος μιας πιο παραδοσιακής εμπειρίας.
Όπως και το M600, το νέο μοντέλο αξιοποιεί ένα σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα το οποίο «απολήγει» σε ανάρτηση αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια, ρυθμιζόμενα καθ΄υψος ελατήρια και κλασικά αμορτισέρ με αυξημένη σκληρότητα και δεδομένο συντελεστή απόσβεσης.
Σε αντίθεση με το M600 το αμάξωμα του 500 δεν αποτελείται από ανθρακόνημα αλλά από πιο προσιτά συνθετικά υλικά με στόχο μια πιο προσιτή τιμή η οποία αναμένεται να ξεκινά από τις 150.000 στερλίνες (έναντι 200.000 στην περίπτωση του Μ600). Το αποτέλεσμα είναι σχετικά χαμηλό βάρος το οποίο περιορίζεται σε 1.400 κιλά.
Να σημειωθεί επίσης ότι το M500 έχει ίδιο μήκος αλλά μεγαλύτερο πλάτος από το Μ600, στοιχείο που συνδυαστικά με την πλήρη αναδιάταξη του εσωτερικού χώρου και επιλογές όπως τα καθίσματα από ανθρακόνημα εξασφαλίζει λίγη παραπάνω ευρυχωρία από το ισχυρότερο μοντέλο της βρετανικής φίρμας.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η Noble σχεδιάζει να ολοκληρώσει την εξέλιξη του Μ500 εντός του έτους κάτι που σημαίνει ότι σχετικά σύντομα θα έχουμε περισσότερα στοιχεία για το δεύτερο και πιο προσιτό μοντέλο της βρετανικής φίρμας.
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις