Hλεκτροκίνηση – Η φόρτιση αυτοκινήτων θα γίνει πιο επικερδής από τη βενζίνη για την BP
Το περιθώριο κέρδους ήδη πλησιάζει τα επίπεδα της πώλησης καυσίμων κίνησης.
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Νέο πολιτικό σκηνικό – Η ευκαιρία του ΠΑΣΟΚ, οι «νάρκες» για Μητσοτάκη και το στοίχημα του ΣΥΡΙΖΑ
- Οι αλλαγές στη λειτουργία των Airbnb και η ανατροπή στις μισθώσεις
- Εξάρθρωση τρομοκρατικού πυρήνα που συνδέεται με τον ΙSIS, στο πλαίσιο κοινής επιχείρησης ασφαλείας Ισπανίας – Μαρόκου
Οι ταχυφορτιστές αυτοκινήτων της BP θα γίνουν σύντομα πιο κερδοφόροι από ό,τι οι πωλήσεις βενζίνης στα πρατήρια, αναφέρει η βρετανική πολυεθνική, καθώς o αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται.
Για αρκετά χρόνια οι φορτιστές αυτοκινήτων ήταν ζημιογόνοι για την BP και άλλες εταιρείες λόγω των μεγάλων επενδύσεων του κλάδου για επέκταση στην ηλεκτροκόνιση.
Οι ταχυφορτιστές της BP, οι οποίοι γεμίζουν τη μπαταρία σε λίγα λεπτά, δεν αναμένεται να γίνουν κερδοφόροι πριν από το 2025, όμως το περιθώριο κέρδους ήδη πλησιάζει τα επίπεδα της πώλησης καυσίμων κίνησης.
«Πλησιάζουμε τη στιγμή που οι βασικοί επιχειρηματικοί όροι της ταχείας φόρτισης θα είναι καλύτεροι από ό,τι με τα καύσιμα» δήλωσε στο Reuters η Έμα Ντελέινι, επικεφαλής πελατών και προϊόντων στη BP.
Δεν αποκάλυψε τα κέρδη ή τις μέχρι σήμερα ζημίες, ούτε το πότε τα κέρδη από τους φορτιστές αναμένεται να ξεπεράσουν τα συμβατικά καύσιμα.
Σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Thunder Said Energy, το μέσο περιθώριο κέρδους στα πρατήρια καυσίμων είναι περίπου 0,04 ευρώ ανά λίτρο.
Διαβάστε επίσης: Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία στην Αθήνα
Τους πρώτους εννέα μήνες του 2021 το τμήμα πελατών και προϊόντων της BP είχε καθαρά κέρδη 2,6 δισ. δολαρίων, ποσό που αντιστοιχεί στο 17% των συνολικών κερδών της εταιρείας. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικού ρεύματος για φορτιστές οχημάτων αυξήθηκαν κατά 45% από το δεύτερο στο τρίτο τρίμηνο του 2021.
Η BP σχεδιάζει τώρα να επεκτείνει το δίκτυό της από τα 11.000 σημεία φόρτισης σήμερα στα 70.000 έως το 2030.
«Βλέπουμε μεγάλες ευκαιρίες στην ταχεία φόρτιση για καταναλωτές και επιχειρήσεις […] εκεί είναι που βλέπουμε τα μεγάλα περιθώρια» είπε η Ντελέινι.
Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, οι οποίες πειραματίζονται με διάφορες τεχνολογίες φόρτισης, η BP εστιάζεται στους ταχυφορτιστές.
Η Shell, η οποία σχεδιάζει να αναπτύξει μισό εκατομμύριο σημεία φόρτισης σε όλο τον κόσμο έως το 2025, εγκαινίασε την Πέμπτη σταθμό υπερταχείας φόρτισης στο Λονδίνο, όπου τα αυτοκίνητα μπορούν να γεμίσουν τη μπαταρία κατά 80% μέσα σε 10 λεπτά.
Ως ταχυφορτιστές ορίζονται τα συστήματα που προσφέρουν ισχύ άνω των 50 kilowatt, ενώ οι υπερφορτιστές αποδίδουν τουλάχιστον 150 kw.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις