Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που παραιτούνται οι εργαζόμενοι
Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το αμερικανικό δίκτυο CNBC
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Ο κόσμος των επιχειρήσεων επικεντρώνεται, πλέον, σε αυτό που αποκαλείται «Great Resignation» (Η Μεγάλη Παραίτηση), με όλο και περισσότερους εργαζόμενους να παραιτούνται από τις εργασίες τους.
Μπορεί αρκετοί να υποθέτουν πως ο μισθός ήταν εκείνος που καθόρισε την απόφασή τους, ωστόσο -όπως προκύπτει από ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο MIT Sloan Management Review- το τοξικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό που τους έκανε να επιλέξουν την πόρτα της εξόδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται το αμερικανικό δίκτυο CNBC, οι ερευνητές βρήκαν ότι η τοξική εργασιακή κουλτούρα είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας που ώθησε τους ανθρώπους να παραιτηθούν, όντας 10 φορές πιο σημαντικός από την πληρωμή για την πρόβλεψη του κύκλου εργασιών.
Η τοξικότητα
Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι με τους οποίους οι εργαζόμενοι περιέγραψαν την τοξική κουλτούρα στην εταιρεία τους ήταν μέσω της αποτυχίας να προωθήσουν τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την ένταξη.
Οι εργαζόμενοι βιώνουν έλλειψη σεβασμού, ανήθικη συμπεριφορά, έλλειψη ακεραιότητας, καταχρηστικούς μάνατζερ, ενώ κάνουν λόγο για ένα περιβάλλον όπου ένιωθαν ότι οι συνάδελφοι τους υπονόμευαν ενεργά.
Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι οι τοξικοί παράγοντες στο χώρο εργασίας οδηγούν σε μια «δυνατότερη αντίδραση» – παραίτηση – περισσότερο από άλλα εργασιακά προβλήματα, εξηγεί ο επικεφαλής συγγραφέας και ανώτερος λέκτορας του MIT, Donald Sull.
Τα σημάδια τοξικής κουλτούρας εργασίας κάνουν τους ανθρώπους να απομακρύνονται.
Οι βιομηχανίες με τα υψηλότερα ποσοστά φθοράς από την έρευνα είναι το λιανικό εμπόριο ενδυμάτων (19%), οι συμβουλές διαχείρισης (16%), το διαδίκτυο (14%), το εταιρικό λογισμικό (13%) και η σχέση μεταξύ φαστ φουντ, λιανικής, ερευνητικά νοσοκομεία, ξενοδοχεία και ψυχαγωγία (τα οποία όλα παρουσίασαν ποσοστά φθοράς 11%).
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις