Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Walmart – Στον κόσμο του metaverse και η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ

Walmart – Στον κόσμο του metaverse και η κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ

Σε αγώνα δρόμου για την κατάκτηση του ανερχόμενου virtual κόσμου που προσελκύει νέο κοινό, έχουν επιδοθεί οι αμερικανικές εταιρείες

Στον ανερχόμενο κόσμο του metaverse ετοιμάζεται να εισέλθει και ο αμερικανικός κολοσσός της Walmart, ο οποίος εμφανίζεται να σχεδιάζει το δικό του κρυπτονόμισμα και τη δική του συλλογή NFTs.

Δημοσίευμα του CNBC αναφέρει πως ο όμιλος λιανικής υπέβαλε, τον περασμένο μήνα  σειρά αιτημάτων για νέα trademarks στις αρμόδιες αρχές αποκαλύπτοντας την πρόθεση του να αρχίσει να αγοράζει και να πουλά virtual προϊόντα και να εκδώσει το δικό του ψηφιακό νόμισμα, όπως και NFTs.

Ειδικοί του κλάδου επισημαίνουν πως οι αμερικανικές εταιρείες έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την κατάκτηση του ανερχόμενου virtual κόσμου ξεπερνώντας έτσι τα στενά πλαίσια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Nike

Στις αρχές Νοεμβρίου, η Nike έκανε γνωστό πως σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση virtual προϊόντων, όπως sneakers, ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε και τη συνεργασία της με την πλατφόρμα του Roblox για να δημιουργήσει τον δικό της virtual κοσμο, την Nikeland.

Στο ίδιο μονοπάτι και η Gap, η οποία ξεκίνησε να πουλάει NFTs με τα εμβληματικά logo στα μπλουζάκια της. Τα συγκεκριμένα NFTs πωλούνται μεταξύ 8,30 και 415 δολαρίων και συνοδεύονται με ένα δώρο, ένα πραγματικό hoodie.

Sold out

Sold out ήταν τον περασμένο μήνα και τα πρώτα NFTs που πούλησαν μέσω της NFT πλατφόρμας OpenSea, η Adidas και η φίρμα της Under Armour.

Όπως σχολιάζουν αναλυτές, όσο οι καταναλωτές εξοικειώνονται με το metaverse και τα προϊόντα του blockchain, τόσο οι παίχτες του λιανεμπορίου θα θέλουν αντιστοίχως να δημιουργήσουν τα δικά τους virtual συστήματα ώστε να τους προσελκύσουν.

Must in

Μπαρτζώκας: «Πρέπει να επιβάλουμε το παιχνίδι μας, παίζουμε πιο σκληρά από την Άλμπα»

Δείτε όσα είπε ο Γιώργος Μπαρτζώκας στη media day του αγώνα Ολυμπιακός – Άλμπα και το τι πρέπει να κάνουν οι ερυθρόλευκοι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο