Το online Marketplace του ομίλου Μαρινάκη ολοκληρώνεται
Το project εκτιμάται ότι θα βρίσκεται «στον αέρα» μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
- Ριζικές αλλαγές σε Airbnb: Σε ποιες περιοχές δεν θα δίνονται νέες άδειες
- Πώς θα λάβετε το επίδομα θέρμανσης οι δικαιούχοι - Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Σάλος με τη δήλωση Ζελένσκι για το ότι ο πόλεμος θα τελειώσει νωρίτερα με κυβέρνηση Τραμπ
- Νέα πλήγματα του Ισραήλ εναντίον νότιου προαστίου της Βηρυτού - Είχε δοθεί εντολή εκκένωσης
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το νέο online marketplace της εταιρείας Wellcomm του ομίλου Μαρινάκη μπαίνει στην τελική του φάση, έχοντας επικεφαλής τον Χρήστο Καλογεράκη, ένα από τα πιο έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη του χώρου.
Η εκτίμηση που υπάρχει, με τα σημερινά δεδομένα, είναι ότι το project θα βρίσκεται «στον αέρα» μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Και το όνομα αυτού: SHOPFLIX.GR
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ονομασία της πλατφόρμας θα είναι SHOPFLIX.gr. Εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, γίνεται ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια άκρως εμπορική αλλά και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια, που στοχεύει σε πρωταγωνιστκή θέση στην αγορά.
To εγχείρημα φιλοδοξεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό, η ομάδα της Wellcomm, υπό την καθοδήγηση του Χρήστου Καλογεράκη, εργάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς, προκειμένου να έχει ολοκληρώσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν το λανσάρισμα της πλατφόρμας.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται εντατικές εκπαιδεύσεις τόσο στα μέλη της ομάδας όσο και στα συνεργαζόμενα καταστήματα, που θα συναποτελούν το marketplace.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το νέο marketplace έρχεται σε μια εποχή που το online shopping στην Ελλάδα –αλλά και παγκοσμίως- καταγράφει εντυπωσιακή άνοδο, καθώς η πανδημία έχει αλλάξει 100% τις καταναλωτικές συνήθειες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, η τάση αυτή αναμένεται να παγιωθεί και μετά το τέλος της πανδημίας, ενώ υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανόδου, καθώς –παρά την αύξηση της τελευταίας διετίας- η χώρα μας συνεχίζει να υπολείπεται σε σχέση με τη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη, όπου πλέον οκτώ στους 10 πολίτες πραγματοποιούν τις αγορές τους διαδικτυακά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις