VW Golf R Clubsport: Επίδειξη ισχύος
Με ένα λακωνικό teaser η γερμανική φίρμα «κλείνει το μάτι» στους λάτρεις των hot-hatch με την υπόσχεση μιας ακόμα ισχυρότερης παραλλαγής του Golf η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας πάνω από τις GTI και R εκδόσεις
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Η υπερθέρμανση του πλανήτη κοστίζει ζωές - Για πρώτη φορά επιστήμονες υπολογίζουν τους θανάτους
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Πλην των εκτεταμένων ηλεκτρικών της σχεδίων, η VW δεν ξεχνά τις ρίζες της και την παράδοση των hot-hatch, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς ότι εξελίσσει μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Golf που θα ευνοεί τις επιδόσεις σε αγωνιστικό περιβάλλον.
Προς το παρόν η VW δεν δίνει παραπάνω διευκρινίσεις πλην ενός σκοτεινού teaser το οποίο όμως διαθέτει ένα spoiler στα πρότυπα των Performance Pack εκδόσεων των GTI Clubsport και R ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ένα προφυλακτήρα, παρόμοιο με του R, επιβεβαιώνοντας κατά κάποιο τρόπο ότι θα πρόκειται για κάτι ικανότερο.
Αν και ο τίτλος που θα φέρει η νέα έκδοση δεν έχει επιβεβαιωθεί η επικρατέστερη εκδοχή είναι να πρόκειται ουσιαστικά για την έκδοση R Clubsport η οποία θα έχει και επετειακό χαρακτήρα μιας και σύντομα συμπληρώνονται 20 χρόνια από την εμφάνιση του R32 με αφετηρία την τέταρτη γενιά του αειθαλούς hatchback.
Όπως και να έχει με την ονομασία που τελικώς θα επιλεγεί, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα έκδοση θα επωφεληθεί από ανασχεδιασμένης γεωμετρίας ανάρτηση η οποία θα συνδυάζεται με εξίσου ανασχεδιασμένες ρυθμίσεις για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου. Επίσης με δεδομένη την παρουσιία τετρακίνησης την εξίσωση θα συμπληρώσει η παρουσία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού το οποίο θα μπορεί να κατανείμει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς και θα συνδυάζεται με πρόγραμμα οδήγησης Drift.
Η ισχύς αναμένεται να προέρχεται από την σταθερή αξία του EA888, του δίλιτρου turbo που εφοδιάζει τις σπορ εκδόσεις του Golf και αν όντως πρόκειται για το R Clubsport, αναμένεται να ξεπερνά τους 320 ίππους. Επίσης με δεδομένη τον πιο σκληροπυρηνικό αλλά και παραδοσιακό χαρακτήρα της έκδοσης δεν αποκλείεται να επιστρέψει η δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις