Η πρώτη διαφήμιση με queer πρωταγωνιστές – Γνωρίστε τους
Τα μαλλιά μας δεν είναι απλώς τρίχες, είναι κομμάτι του εαυτού μας
Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες διαφήμιση της Pantene που ήρθε να ταράξει τα νερά και επικροτηθεί από το σύνολο της κοινωνίας.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις η η καμπάνια #HairHasNoGender έχει λάβει διθυραμβικές κριτικές από χρήστες των social media αλλά και καταναλωτές γιατί επιτέλους κοιτάει τον κόσμο στα μάτια χωρίς στερεότυπα, παρωπίδες και ναι μεν αλλά.
Στην διαφήμιση πέντε πραγματικά μέλη της queer κοινότητα, μέλη της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ μοιράζονται τις ιστορίες τους και μιλούν για την δύναμη των μαλλιών τους.
Ένα παιδί στην εφηβεία μακραίνει τα μαλλιά του και αποκαλύπτει στους γονείς του ότι νιώθει κορίτσι και μια γυναίκα κουρεύεται και αφήνει τον εαυτό της να λάμψει.
Η καμπάνια μας θυμίζει ότι τα μαλλιά μας δεν είναι απλώς τρίχες, είναι κομμάτι του εαυτού μας, μέρος της προσωπικότητάς που ορίζει την ταυτότητά μας.
Για τον Δήμο, τη Νικόλ, την Καίτη, τη/το LEX και τον Θέμη, τα πέντε queer άτομα από την ελληνική ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα που συμμετέχουν στη νέα viral διαφήμιση της Pantene, τα μαλλιά ήταν και παραμένουν ένα κεντρικό εργαλείο έκφρασης της ταυτότητάς τους.
Ένα στοιχείο που στο παρελθόν μπορεί να λειτουργούσε ακόμη και ως «μάσκα» («κρυβόμουν πίσω από τη φράντζα μου», λέει ο Δήμος, αναφερόμενος στο bullying που δεχόταν στην παιδική του ηλικία), μετατρέπεται σε μέσο έκφρασης υπερηφάνειας. Υπερηφάνειας για την τόλμη της αναπολογητικής έκφρασης της ταυτότητας, υπερηφάνειας για τα βήματα που χρειάστηκαν μέχρι την πλήρη αποδοχή της, υπερηφάνειας για όλα εκείνα τα εμπόδια που ξεπεράστηκαν – και για τη δέσμευση πως θα ξεπεραστούν κι εκείνα που μένουν.
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε το Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση και αποτελούν σημαντική προέκταση και έκφραση της ταυτότητας κάθε ατόμου.
Ο αντίκτυπος που έχουν τα μαλλιά στην ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία του ατόμου είναι τόσο ισχυρός που συχνά ξεφεύγει από το πλαίσιο της εξωτερικής εικόνας. Αυτή η διαπίστωση βρίσκει ακόμη συχνότερη εφαρμογή στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπου τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.
Παράλληλα, το λανσάρισμα της καμπάνιας συμπίπτει με την επαναλειτουργία της Γραμμής Ψυχολογικής Στήριξης “11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ”, της οποίας το Pantene και η P&G είναι περήφανοι χορηγοί.
Γνωρίστε τις ιστορίες των πέντε πρωταγωνιστών
Δείτε μερικά χαρακτηριστικά tweets
Ένα μεγάλο μπράβο στην #Pantene. Τέτοια brand χρειαζόμαστε που δεν πλασάρουν μόνο σε την εποχή του Pride. Συγχαρητήρια 👏🏼 pic.twitter.com/JWQMBoibY0
— Ρενάτα Μπουσδούκου (@renata_bou) January 19, 2022
😂😂#Pantene pic.twitter.com/qA386OS5xo
— Monte Christa (@monte_christa) January 19, 2022
Πόσο χαίρομαι να βλέπω την νέα διαφήμιση του #Pantene ! Μια νέα εποχή ξεκινά!!!
— SophieTepe (@TepeSophie) January 19, 2022
Συγχαρητήρια στην Pantene!
Νιώθω τόσο υπερήφανη για αυτή την ωδή στη διαφορετικότητα και συνάμα τόσο απογοητευμένη που υπάρχουν ακόμα νέοι άνθρωποι -ακόμα και στην πολιτική σκηνή της χώρας- που σκέφτονται να αλλάξουν σαμπουάν αντί να αλλάξουν μυαλά!!! #Pantene— Mary Varsami (@MaryVarsami) January 18, 2022
#Pantene Perfect ⭐⭐⭐ https://t.co/VamHEV1onb
— Penny Alfieri (@danapax) January 18, 2022
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ