ΚΙΑ Niro: Πολυσυλλεκτικό
Η κορεατική φίρμα αποκαλύπτει ορισμένες ακόμα πληροφορίες για τη νέα γενιά του Niro επιβεβαιώνοντας τις επιλογές, υβριδικής, plug-in υβριδικής αλλά και πλήρως ηλεκτροκίνητης έκδοσης
Η νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του Niro αποκαλύφθηκε αρχικά στην έκθεση σύγχρονης κινητικότητας της Σεούλ η οποία πραγματοποιήθηκε λίγο πριν την εκπνοή του 2021 στην κορεατική πρωτεύουσα και πλέον, η ΚΙΑ συμπληρώνει ορισμένα από τα «κενά» επιβεβαιώνοντας το πολυσυλλεκτικό προφίλ του crossover.
Προς το παρόν βέβαια η KIA έχει ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά της «απλής» υβριδικής έκδοσης η οποία θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 141 ίππων. Το σύνολο θα συμπληρώνει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου DCT έξι σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις, plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η KIA επιφυλάσσεται να ανακοινώσει τις λεπτομέρειες που θα τις συνοδεύουν πιο κοντά στο λανσάρισμα του μοντέλου το οποίο αναμένεται να διατεθεί και στην Ευρώπη μέσα στην χρονιά.
Αυτό που έχει ανακοινώσει η ΚΙΑ είναι η παρουσία ενός «ευφυούς» προγράμματος οδήγησης με τον τίτλο «Greenzone Drive Mode» το οποίο αξιοποιώντας σύστημα γεωεντοπισμού θα πραγματοποιεί αυτομάτως την μετάβαση από μεικτή υβριδική σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία όταν η υβριδική ή η plug-in υβριδική έκδοση βρίσκονται σε αστικές ζώνες και διασχίζουν δρόμους που περνούν από νοσοκομεία, σχολεία κ.ο.κ. Παράλληλα ο οδηγός θα μπορεί να οριοθετήσει και τις δικές του «πράσινες ζώνες» μέσω του συστήματος πλοήγησης προεπιλέγοντας πού θα κινείται αξιοποιώντας αποκλειστικά την ενέργεια των μπαταριών.
Ανεξαρτήτως τεχνικών χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων, υπενθυμίζεται ότι εκτός από τη ριζική αναθεώρηση της αισθητικής του με τα σύγχρονα δεδομένα της ΚΙΑ, το νέο Niro έχει αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις του οι οποίες συνοψίζονται σε 4,42 μ. μήκος, 1,82 πλάτος και 1,54 ύψος. Παράλληλα αυξημένο κατά 2,0 εκατοστά είναι και το μεταξόνιο ενώ έχουν υλοποιηθεί αρκετές βελτιώσεις στη διάταξη, όπως π,χ. η μετακίνηση της μπαταρίας στις υβριδικές εκδόσεις με σαφή οφέλη σε όρους ευρυχωρίας και πρακτικότητας. Ενδεικτικά να σημειωθεί ότι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ της υβριδικής έκδοσης διαμορφώνεται σε 451 λίτρα.
Στις σύγχρονες ψηφιακές επιταγές υπακούει και η διαμόρφωση του θαλάμου επιβατών με κυρίαρχη μια μεγάλη ενιαία οθόνη που φιλοξενεί τις ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του infotainment.
Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα τοποθετούνται τα χειριστήρια για τον κλιματισμού τα οποία είναι επίσης αφής ενώ από την εξίσωση δεν λείπουν ο ένθετος στο ταμπλό, ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι λοιπές σύγχρονες διατυπώσεις με την ΚΙΑ να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο δίπτυχο εργονομίας και χρηστικότητας, αξιοποιώντας την σχεδίαση και τις σύγχρονες εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας.
Αξίζει, να σημειωθεί, ότι σε μια προσπάθεια μιας ολιστικής προσπάθειας για την μείωση του περιβαλλοντικού αντικτύπου, έχουν χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό βιώσιμα υλικά για τις επενδύσεις του θαλάμου και όχι μόνο.
- Καλαμάτα: Με αλλεπάλληλες μαχαιριές η δολοφονία στο ξενοδοχείο – Ομολόγησε ο 35χρονος
- Παναθηναϊκός: «Διαζύγιο» με Βέρμπιτς (pic)
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Ισραήλ: Οι IDF δημοσιοποίησαν πλάνα από τη φονική επίθεση ενάντια στους Χούθι στην Υεμένη
- Ο Ν. Πλακιάς για όσα συνέβησαν στη Λάρισα – Ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά ο Κ. Αγοραστός
- LIVE: Παναθηναϊκός – Μπασκόνια